Had de pil ongeveer 10 jaar geslikt; daarna 11 maanden niet ongesteld geweest. Toen 1 keer wel ongesteld en vervolgens wéér niet. Maar toen bleek ik dus zwanger!
hoi meiden ik ben sinds 17 febr 07 gestopt met deze pil dus weet nog niet hoe me cyclus zal verlopen ik ben met de banner van 28 dagen uit gegaan. ik moet zeggen dat ik al sinds 2 weken verschrikkelijke pijn en steken links onderin me buik heb ik weet niet of dit het ontpillen is of ....... maar als dit niet zo is hoop ik dat ik snel ongi wordt want dit is niks. oja ik heb hem 13 jaar geslikt liefs patricia
Ik ben nu 11 jaar aande pil, de eerste jaren diane 35 en de laatste jaren microgynon 30. 24 februari laatste pil ingenomen daarna 28 februari bloeding na pilstop. Nu sinds gisteren de eerste menstruatie zonder pil....dus cyclus van 26 dagen! Netjes dus (hihi).
met mij ging het wel goed met de pil. heb het 4 jaar geslikt en na t stoppen gelijk de 1e x zwanger geraakt, nu ben ik 6 maanden geleden bevallen en ben ik elke keer misselijk na t nemen van de pil , denkt dat mijn lichaam weer eraan moet wennen, maar als het steeds vaker voorkomt ga ik naar de HA. want dit is geen pretje. mijn cyclus was goed na de strip 2 dagen later ongi, nu 2 strippen geleden ook, maar nu zit ik weer te wachten tot ik weer ongi wordt, strax is mijn lichaam ook in de war, hoop het niet.
Heb Microgynon 10 jaar geslikt. Na stoppen werd ik netjes ongesteld, maar de cycli duurden wel zo'n 6 weken, terwijl ik voor de pil altijd heel regelmatig was. Later bleek dat ik helemaal geen eisprong had en mijn eerste eisprong was pas na 7 maanden na het stoppen. Daarna was ik ook vrijwel meteen zwanger. Volgens mijn OB/GYN is het heel normaal om de eerste tijd geen eisprong te hebben, dit kan zelfs 18 maanden duren! Gelukkig is het bij mij vanzelf goed gekomen, hoewel ik inmiddels al wel een medische molen had doorlopen.
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op de site, mijn naam is Jose en ik hoop binnenkort zwanger te mogen zijn van mijn eerste kindje. Ik heb al 15 jaar microgynon 30 gebruikt en altijd zonder problemen. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe het voor die tijd was. Ik heb in die 15 jaar eigenlijk nooit wat gehad. Nu ben ik dus gestopt, nog maar net 2 weken hoor. En ik heb ineens last van moeheid, buikpijn aan de linkerkant onderin. Ja dat soort kwaaltjes schijnen er allemaal bij te horen als je stopt met de pil. Liefs Jose
Ik heb M30 ook geslikt. December 2006 gestopt. Mijn cyclus is na het stoppen zo onregelmatig als wat, jammer genoeg dus ook nog niet zwanger....
Ik heb microgynon 30 iets van 7 jaar geslikt. Was voor de pil al onregelmatig ongesteld en dat was de voornaamste reden om toen aan de pil te gaan. Na het stoppen weer onregelmatig, langste cyclus was 44 dagen en de kortste 32. Maar heb verder geen klachten gehad na het stoppen en was binnen 5 maanden zwanger, dus dat was best netjes. Als ik nu geen borstvoeding zou nemen zou ik weer beginnen met microgynon, maar helaas kan dit niet als je borstvoeding geeft.
ik heb 4 jaar de pil gehad en ik ben nu ongeveer 2 weken gestopt. nu heb ik last van moeheid brandende ogen (hele dag door)en af en toe rare dingen in mijn buik wat ik niet echt kan plaatsen hihi beetje kriebelig en af en toe steekjes. hoort dit bij het stoppen van de pil of kan het NU al zo zijn dat ik zwanger ben mijn hoofd draait hellemaal door want een test kan ik pas begin mei halen inverband met geld ik heb ook al een leuke test gedaan die zegt dat ik 71% kans heb dat ik zwanger ben vanaf de 15de nu doe ik het zelfde maar een dag later de 16de en geeft ie aan dat ik niet zwanger ben hihi.ik heb het gevoel dat ik er te veel mee bezig ben heb namelijk ook iemand mij laten pendelen en die zegt dat ik in sep een tweeling krijg o_o. hopelijk krijg ik antwoord groetjes lauri
heb deze pil 10 jaar lang geslikt...na stoppen was ik binnen vijf maanden zwanger. Ik was de voor het stoppen wel erg zat...kreeg steeds meer last van verschijnselen zoals hoofdpijn enz. nadat ik was gestopt was dat ook meteen weg!
hmm hier nooit problemen met deze pil. redelijk snel normale cyclus.. en na ong. 1 jaar zwanger maar achteraf gezien voelde me ik toch anders ondaks alle hormonen nu schijn ik een stuk vrolijker en gezelliger te zijn en ik voel me idd gewoon beter in mn vel (en sex is ineens interessant.. das ook nieuw wat mij betreft) over een paar maanden.. voor mij hopelijk geen pil meer dus
Mijn cyclus was voor de pil zo regelmatig als een klok, na het stoppen met microgynon 30 is mijn cyclus niet meer regelmatig geweest en varieerde van 28 tot 53 dagen, na 10 maanden en 8 cycli ben ik zwanger geraakt. Ik zit nu heel erg te twijfelen wat ik ga doen, ik geef borstvoeding, maar volgens de HA kan ik gewoon weer microgynon gaan slikken. Melkproductie kan dan wel terug lopen en omdat ik niet zo bar veel heb ben ik nog niet begonnen.
ik kon microgynon30 niet normaal een maandje doorslikken..alles deed dan zeer.. ik heb nu een lichtere pil en heb daar gelukkig geen last meer van!
Hmm als ik doorslikte.. dan had ik met een beetje pech een maand lang "drupjes" bijzonder irritant! maar van bijzonder onregelmatig met meestal onwijze buikkramp.. naar MET microgynon wel regelmatig en zonder enig grijntje pijn was voor mn gevoel wel een uitkomst typisch genoeg heb ik van de buikpijn ook bijna geen last meer gehad nadat ik er mee stopte en was toen ook ineens stuk regelmatiger maar de buikpijn was dan ook vooral als het weer eens idioot lang op zich liet wachten zegmaar hoe langer het durde... hoe erger de buikpijn. maarja.. als ik me dan vergelijk met toen ik gestopt was ineens veel meer zin in sex, veel vrolijker... tja.. liever niet meer toch
Hoi, Ik heb microgynon 30 vijf jaar gebruikt. Na het stoppen was mijn eerste cyclus 35 dagen en daarna gewoon weer 28. Voordat ik begon was mijn cyclus ook redelijk regelmatig. Lauwtje: Ik kon microgynon inderdaad ook niet doorslikken, als ik dat een weekje deed, voelde ik me al niet lekker en ik heb het een keer een maand gedaan en in de laatste week van de laatste strip voelde ik me heel erg opgeblazen en ziek. Alleen ik had juist microgynon 30 voorgeschreven gekregen, omdat dit een lichte pil is, zijn er nog lichtere dan? Groetjes!
ik heb 'm ong. 10 jaar geslikt tot aan mijn zwangerschap..de laatste maanden kreeg ik er hoofdpijn van...heb nu marvelon gekregen van de huisarts heb 'm nog niet geslikt ben benieuwd.