Hoi Hoi, 23 Juni heb ik een miskraam gehad, 25 dagen later werd ik weer ongesteld, 3 dage eerder als normaal zeg maar. Inmiddels zijn we 30 dagen verder en ben ik nog niet ongesteld. Ik heb gisteren 14 dagen geleden mijn eisprong gehad. (voel die) Nu ben ik dus nog niet ongesteld. Ik heb afgelopen vrijdag met sensitest (dipstick) getest, negatief. Vandaag omdat ik nog niet ongesteld ben nog een gedaan en zie wel iets maar wel zo ligt.... Maar dit zijn de vroege testen, zijn er bij meer dat hij pas later echt positief werd? Lees verschillende verhalen op internet, maar weet t niet. Morgen ga ik een KV 2v5 test halen.
Misschien late innesteling gehad? Dan test je volgensmij ook later positief. Heb je een foto v.d. test?
Ik krijg hem met geen goed fatsoen op de foto helaas . Nu las ik ergens over spoelen en als de streep er dan bleef staan was het goed, nou ik dacht kan ik ook eens proberen... (in al die jaren nog nooit van gehoord/gedaan) Maar goed de streep bleef staan, nog niks wijzer.... Dinsdag testen met kruidvat
Helaas had ik met die testen bijna altijd streepjes, ook als ik echt niet zwanger kon zijn.. Spoelen met water haalde het streepje niet weg! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
Dank je wel voor je antwoord. Ik ga gewoon geduld hebben en dinsdag nog een keer testen. We zullen het wel zien, geen bloed geeft moet zullen we maar zeggen
Misschien heb je je eisprong later gehad?Die voel je namelijk niet,maar het groeien kan een enkeling wel voelen.
Ik voel mijn eisprong elke maand, en dat is bevestigd tijdens onze IUI behandelingen. Mijn gyn heeft toen inderdaad gezegd dat je hem wel kan voelen, en ik hem dus wel voel. (Wat inhoudt 2 a 3 uur flink pijn waardoor ik niks meer kan doen).