Woensdag m'n spiraaltje laten verwijderen en donderdag (flink) ongesteld geworden tot vandaag.Nieuwe ovulatietesten besteld en dacht probeer er even een uit.Zie ik dit nog niet helemaal positief maar toch
Je hebt gedurende je hele cyclus lh in je urine zitten, deze piekt vlak voor ovulatie. Dus zegt niks helaas.
Ik had na het verwijderen van mirena een 1e cyclus van 17 dagen. Dus het zou kunnen hoor dat hij eraan komt. Maar is zo moeilijk te peilen je eerste cyclus na ac.
Ik zou ook zeker doortesten. Die van sensitest zijn pas na een half uur goed gekleurd, staat ook in de bijsluiter. Wellicht deze ook? De eerste ronde is altijd even zoeken. Ik had tuurstreepjes, soms een dag wit en ineens wat donkerder (zoals op jouw foto), die dag erna nog iets donkerder en de dag daarna een knaller! Daarna gelijk weer tuur. Sommige vrouwen hebben alleen maar witte testen en hij begint pas te kleuren als de piek eraan komt. Sommigen hebben de hele cyclus door streepjes. Het is dus even afwachten in welke categorie jij valt