Ervaringen 11 maanden sprong ? Deze is heftig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door appelappel, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Lieve allemaal,

Bah, bah, bah, wat een rotdag!!
    Ik weet niet in wat voor fase onze zoon nu beland is, maarre... vanaf het moment dat hij wakker is, is hij aan het zeuren en niet een klein beetje. Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Hij is nu 11,5 maand.

Hij hoeft maar 1 seconde niet meteen bij een speeltje te kunnen en het is schreeuwen. Ik hoef maar even op het moment dat het hem niet zindt, naar de keuken te lopen en hij begint te schreeuwen. Nee schudden, op de grond gooien, en schreewen. En tussendoor heel lief spelen en lachen, maar dat is maximaal 3 minuten. Hij is ook boos als hij moet slapen, terwijl hij dat normaal gesproken ook gewoon doet. Gatsiedarrie... wat een drama. Deze fase mag héél snel voorbij gaan!!!! Oja, ook avondeten is opeens een drama, hij wil niks (behalve brood en danoontje, maar dat krijg hij natuurlijk niet als diner elke avond).

Is dit herkenbaar, zo heftig? Ik hoor het graag.

Liefs
    AA

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    heb wel is gehoord dat die erg heftig is en ook lang kan duren.
    zelf heb ik er geen ervaringen mee ik heb de sprongen nooit gemerkt bij mijn dochter

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Misschien gewoon een baaldag, zoals wij grote mensen dat ook weleens hebben. Gaat vanzelf wel over.
    Geen idee of het een sprongetje is, heb er geen verstand van aangezien ik er nooit een heb herkend.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik denk ook meer een baaldag (had ik vandaag zelf ook ;)). Sprongetjes ken ik niet dus geen idee of dat aan de orde is.

Deel Deze Pagina