twijfel

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door laurazoey, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hoi meiden,

Ik heb zojuist positief getest op een ovulatie test.
    Op 2 zelfs.
    Vanochtend ook al positieg getest rond een uur of 10.

De testen op de foto zijn van rond 19.00 uur.
    Wij hebben vanmiddag rond 15.00 nog seks gehad.
    Zou ik nou morgen nog een keer van bil moeten gaan of zou die van vanmiddag voldoende moeten zijn?

Bijgevoegde bestanden:

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zaadcellen kunnen een paar dagen in leven blijven, dus dan zit je goed!
    Kan altijd overmorgen nog voor de zekerheid, en gezelligheid 😉

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Morgen en overmorgen wordt allebei lastig. Pas overmorgen na middernacht zou het kunnen als mn vriend uit zn werk is.
    Ik denk dat we het doen als ik thuis kom of pas morgen na middernacht als hij thuiskomt. Een kort nachtje heb ik er wel voor over een keer ;)

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dankjewel voor je reactie trouwens :) word echt onzeker van die ovulatie testen haha

5. Moess

Moess Niet meer actief

Je hebt een positieve test en je hebt het gezellig gemaakt. Prima toch? Die zaadcellen overleven wel een tijdje.. :)

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja dat dacht ik ook totdat ik las dat je na 24 en voor 48 uur na je positieve test sex moet hebben.

7. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Volgens mij is het niet dat je dan sex moet hebben, maar dat je eitje dan springt. Zoals ik het begrijp leven zaadcellen wel enkele dagen, dus als je om de dag vrijt zou het goed moeten zitten, want dan heb je al wat ' op voorraad'

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja de informatie wisselt daarover een beetje.
    Wij gaan wel het zekere voor het onzekere nemen :) just to be sure

Dank jullie voor de reacties

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben het ook ervoor gedaan. Voordat ik een postieve ovulatie test had. Die dag daarna hadden we weinig zin. Maar die avond daarna (dus 2 dagen na mijn positieve test) nog wel een keer gedaan en heb nu een paar keer een lichte positieve zwangerschapstest gehad. Ben nog niet helemaal overtuigd of blij (ook door mijn verleden) maar ook nog niet ongesteld. Misschien helpt het jou een beetje zo?

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dankjewel sanne84. Helpt zeker.
    Wat spannend voor je zeg. Toch hoop ik dat je er van kan gaan genieten en dat ze mooi oplopen. Voorzichtig gefeliciteerd :)

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dankjewel ik hoop dat je gelijk hebt.
    En jij veel klusplezier ;)

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik had woe einde middag rond 5 een posi test en die nacht geklust, donderdag was de test ook nog positief niet geklust omdat vriendje lief te last thuis was! Voor de zekerheid toen vrijdag avond nog geklust maar voor me gevoel kon ik het niet bij alleen woe laten want dat zou niet genoeg zijn. Maar denk dat me ei wel op donderdag gesprongen is omdat ik op donderdag normaal ook ongie word. Denk toch dat het van woe geweest is. Hoef maar 1x raak te schieten Hihi . Maar als je toch vandaag of morgen ergens een gaatje vind zou ik de kans pakken. Komt goed Laura!!!

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dankje rissie. Wij hebben een date vanmiddag ;) we gaan nog ff van bil. Ik zorg dak op tijd thuis ben dus ik toeter iedereen van de weg af ;)

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha goedzo dat je nog een date heb kunnen regelen hihi !! Dus als ik iemand langs zie race en toetere ben jij het haha

Deel Deze Pagina