Hallo meiden, ik heb een Dillema. ik ben sinds een paar dagen mijn ovulatie aan het testen voor deze ronde.. mijn eisprong zou volgens mijn schema rond as dinsdag komen.. nu test ik altijd met de action testen, en die testen eigenlijk altijd heel licht positief.. nu had ik 2 of 3 dagen geleden ineens sochtends en savonds 2 van deze testen .. links 1 knal lijntje en de rest nog steeds licht. (foto) moet ik dit als positief zien of een foutieve test? en kan ik dus mijn eisprong nog verwachten? we hebben wel geklust voor de zekerheid maar ik blijf twijfelen dus dacht ik vraag eens naar jullie mening.... alvast bedankt voor jullie reacties !!
Nee je moet naar het streepje kijken in de breedte dus niet het donkerste dunne lijntje aan de zijkant. Dan zie je dat deze nog niet positief is. Dus gewoon doortesten meid. Ik gebruik ze ook.
Persoonlijk zeg ik ook dat het er wel aan zal komen, maar nu is hij zeker niet positief. Ovulatietesten horen volgens mij identiek te zijn als de controle lijn of donkerder. Zwangerschapstesten : lijntje is positief, dus zwanger. (ben zelf ook druk bezig met de ovulatietesten, echter van een ander merk) Nog even door testen Greetzz
@maybee2.. bedankt voor je snelle reactie! Ja dat dacht ik eigenlijk ook al.. je bedoeld dan dat die in ze geheel gewoon gekleurd moet zijn he? dus egaal donker? word die dan net zo donker als de controle streep of iets lichter? dan hou ik maar ff aan dat dit ff 2 mislukte testen zijn ik vond het ook al zo vroeg namelijk.. vorige maanden heb ik niet getest hierop namelijk dsu is nieuw voor me dankjewel
Mijn ervaring met de action ovu testen is dat als ze positief zijn, het teststreepje even breed en minstens zo donker is als de controlestreep. Bovenstaande zou ik dus als negatief beschouwen. Maar kwam dit dunne streepje meteen of na meer dan tien minuten? Die action ovu testen drogen namelijk wel vaker zo op. Maar heb zelf nog nooit binnen de afleestijd zo'n lijntje gekregen.
@Nyx dankjewel.. ja het is geloof ik maandag avond geweest dat die zo testen en dinsdag ochtend ook.. maar weet niet wat jij verstaat onder "snel eraan komen"? ik heb wel al de hele week menstruatie krampjes, en al een aantal keer misselijk geweest op rare momenten... miss odmat ik dr meer op let dat zal natuurlijk wel weer haha maar net zoals iedereen ist zo radeloos iets he haha.. welke testen gebruik jij als ik vragen mag?
Jaaa die ene kant van de streep word toch altijd donkerder als de rest. Maar daar moet je niet naar kijken. Zolang het gehele streepje maar op zn minst net zo donker is dan is ie positief. Ja heb eerste maand geen knaller gehad die maanden daarna wel. En dat wil zeggen dat ie nog donkerder is als de controle lijn. Vanaf t moment dat ik duidelijk zie dat ie donkerder word dan test ik 2x op een dag. Zo'n streepje als jou had ik eigenlijk de hele maand door. Nu niet meer nu is ie bijna omowit. Misschien zijn de testen veranderd of ben ik veranderd haha
hmmm nu je het zegt indd wel wat later geloof ik.... ik blijf iig testen de komende dagen en de rest is allemaal gewoon super licht indd..