Ervaringen 2besure zwangerschapstesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Rodayna, Sep 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rodayna

Rodayna Lid

Sep 3, 2017
    52
    0
    6
    Hoi allemaal op de andere forum (temperatuurkaartjes) heb ik ongeveer anderhalf geleden een topic geopend. (Geen eisprong??)
    Dit omdat ik geen positieve ovulatietest had en een lage temperatuur. Ik ben blijven testen en op 20 september had ik een positieve ovulatietest. Nu lijkt mijn temperatuur te stijgen en heb ik vandaag paar keer getest met 2besure zwangerschapstesten. Verschillende urine ook . De testen zijn allemaal lichtpositief. Ook 1 sensitest alleen is die veel lichter. Nu zijn de verhalen over 2besure niet zo positief. En eigen lijk hoop il hoer toch wat positieve ervaringen n over deze testen te horen .
    Wat denken julli e???

Attached Files:

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,069
    17,023
    113
    Ik zie streepjes, maar ken eigenlijk niet een positief verhaal over deze testen....
    Misschien even een ander merk proberen?

3. Rodayna

Rodayna Lid

Sep 3, 2017
    52
    0
    6
    Ik heb ook een dipstick van sensitest gedaan. Deze is ook lichtpositief. Alleen wel veel lichter als de 2besure. Had een foto geplaats maar niet veel te zien. Ik wil zo een predictor early gaan halen .

4. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Ik had ook zo'n streepje op mijn 2besure in het begin van mijn zwangerschap, maar heb ook heeeeeel veel valse streepjes voorbij zien komen van deze testen.. Geloof zelfs ook van mannen en kraanwater :D

Plus, aan je temp kaartje te zien in je andere topic is het erg onwaarschijnlijk dat je nu al zwanger bent EN positief zou testen. Maar uiteraard hoop ik voor je dat je een goede uitzondering bent!

Ik zou zeggen koop de Kruidvat 2v5 en test over een paar dagen weer en kijk of je daar iets op kunt zien. Maar dat moet je wel vol kunnen houden :D

5. Krily

Krily VIP lid

Jul 20, 2017
    5,050
    3,780
    113
    Female
    Ik had zelf ook wel eens lichte streepjes erop, maar niet zo duidelijk als die van jou. Vind die wel heel duidelijk voor een vals streepje, heb goede hoop voor je! Inderdaad even met een predictor early testen, of een paar dagen wachten en kijken of ze oplopen. Spannend!

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

In combinatie met het temperatuurkaartje van TS is dit best wel een gevaarlijke uitspraak om te doen. Ik hoop voor TS uiteraard ook op een zwangerschap maar op basis van haar temperatuur lijkt het daar niet op.

@TS een predictor early lijkt me verstandig! Die zijn heel gevoelig en betrouwbaar. Zorg wel dat je de goede koopt :). Deze: http://www.predictor.nl/nl/onze-producten/zwangerschap/early-test en niet die met twee vensters (1 voor test en 1 voor controlestreep) want die zijn juist weer onbetrouwbaar.

Houd je ons op de hoogte?

7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb best wat testjes gedaan van 2be-sure en ook een 6-tal valse testen gehad, maar deze waren makkelijk te herkennen: het teststreepje kleurde namelijk meteen bij het doorlopen van de test donker en werd dan steeds lichter tot er een heel licht streepje overbleef.
    De testjes die dat niet deden bleven bij mij wit toen ik niet zwanger was.

Daarentegen zijn ze wel heel gevoelig, al streepjes op 8dpo bij mij. Toen wel een vergelijkbaar streepje op de extra gevoelige van sensitest.

Hopelijk gaan ze oplopen!

8. Krily

Krily VIP lid

Jul 20, 2017
    5,050
    3,780
    113
    Female
    Had haar temperatuur kaartje nog niet bekeken, sorry. Nee inderdaad aan haar temperatuur kaartje te zien kan dit bijna geen streepje zijn door een zwangerschap.

9. Rodayna

Rodayna Lid

Sep 3, 2017
    52
    0
    6
    Ik had op woensdag 20 september een positieve ovulatietest. Dag hierop een temperatuur verhoging. Zou nu volgens mijn schatting nu op dpo zitten. Had dezelfde middag trouwens weer negatieve ovulatietest. is het dan niet mogelijk om lichtpositief te testen ?
    Ik ga de predictor halen en er morgen mee testen. Ik zal de uitslag sowieso laten . Maar heb eigenlijk niet heel veel hoop .
    Bedankt allemaal

10. Rodayna

Rodayna Lid

Sep 3, 2017
    52
    0
    6
    Volgens De app zit ik nu op 5 dpo. Waar dat op gebaseerd is begrijp ik niet want na mijn positieve ovulatietest van 20 september waren mijn ovulatietesten alleen maar negatief.

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Heb je een foto van die positieve ovulatietest? Want aan je temperatuur te zien is je ei niet gesprongen nav die piek. De stijging die je de dag na de positieve test hebt is namelijk onvoldoende en komt niet boven je basale temperatuur uit.

De 5DPO die ff nu aangeeft klopt m.i. ook niet inderdaad. Ik denk als je bij morgen dezelfde temperatuur invult als vandaag hij het kruis zal verzetten naar CD46 en dan zit je vandaag op 2DPO.

Wat daar vreemd aan is, is dat je geen LH-piek hebt gehad dus het zou mij helaas niets verbazen als je temperatuur morgen weer daalt.

Ik hoop voor je dat @RoGiJuLi nog even mee wil kijken, die heeft er toch het allermeeste verstand van.

12. Krily

Krily VIP lid

Jul 20, 2017
    5,050
    3,780
    113
    Female
    Kan het niet zijn dat de testen reageren op haar LH piek? Dus dat ze helemaal nog geen eisprong heeft gehad? Heb je vandaag toevallig ook een ovulatie test gedaan?

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,934
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Had al gereageerd in haar temp topic. ;)

Ze moet doortesten met 1 merk zw testen (en dan niet gelijk 5 per dag doen :D)
    Meer advies kan ik haar niet geven.
    Ei lijkt idd op dag 46 pas, maarja wie weet werkt tempen niet bij haar en is ze nu idd zwanger.
    Dan moet de test vanaf nu gaan oplopen.

manaolana and Krily like this.
  14. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,823
    2,249
    113
    @RoGiJuLi bedoel dit echt niet rot hihi, maar je bent hier ieders held krijg ik t idee. Ben je gynaecoloog oid??

15. Rodayna

Rodayna Lid

Sep 3, 2017
    52
    0
    6
    Bedankt voor alle reacties en het meedenken meiden.
    Ik ga morgen vroeg weer testen hetzelfde dipstick. Wilde de predictor markt kopen maar zowel kruitvat als etos verkoopt deze test niet meer.

16. Rodayna

Rodayna Lid

Sep 3, 2017
    52
    0
    6
    Krily,
    Ik heb inderdaad ook vandaag een ovulatietest gedaan. En de afgelopen dagen ook.

17. Krily

Krily VIP lid

Jul 20, 2017
    5,050
    3,780
    113
    Female
    Die waren negatief? Hm raar, ben benieuwd naar je test morgen! :)

18. Rodayna

Rodayna Lid

Sep 3, 2017
    52
    0
    6
    Goeiemorgen,
    Temperatuur hetzelfde en dezelfde test van gisteren ook vandaag lichtpositief. En een vroeg etos die normaal spierwit blíjft heeft nu een superlichte streepje. .
    Dus lekker verwarrend allemaal
    die testen kunnen toch noet allemaal liegen??

19. Rodayna

Rodayna Lid

Sep 3, 2017
    52
    0
    6

Attached Files:

20. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik vind deze best duidelijk, en nog niet droog en goed doorgelopen? Dus misschien nu nog wel duidelijker!

Share This Page