Ervaringen 2e spoor traject reïntegratie?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Baileyy, 9 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wie heeft er ervaringen met een 2e spoor traject bij het reïntegreren?
    Ervaren jullie dat als prettig of juist niet?
    Het klinkt voor mij niet vervelend namelijk, wil toch graag aan de slag. Maar in mijn omgeving zeggen heel veel mensen dat ik dit echt niet moet willen..

    Waar moet je op letten bij het kiezen van een bureau?
    Hoe kom je aan werk?
    En zo'n andere werkgever, waarom zou die iemand willen vanuit 2e spoor?
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Yep Ervaring, ik had een geweldige loopbaan coach gekregen en uiteindelijk ook een leuke werkplek waar ze heel blij met mij waren. Maar ik was fysiek slechter dan ik zelf onder ogen durfde te zien en ben dan ook volledig afgekeurd nu.
    Maar heb het traject als zeer waardevol ervaren! En de andere werkgever was juist dolblij met mij, kon ook contract krijgen zelfs maar ik had teveel beperkingen.

    Ik heb bij kiezen bureau mij laten koppelen door de hr'er van mijn werk. Die wist een hele geschikte. En was ook gelijk goed. Wel belangrijk om er ook een klik mee te hebben :)
    Diezelfde hr'er had voor mij ook voorgedragen aan iemand in het netwerk dus heb wel gesolliciteerd maar daar werd ik niet op aangenomen maar via netwerk was er wel plek .
     
  3. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wat klinkt dit positief jouw 2e spoor verhaal! Balen dat je uiteindelijk werd afgekeurd :(

    Ik denk dat het slagen van zo'n traject wel staat of valt met een goed bureau of coach?
    De hr medewerker bij mijn huidige werkgever weet niks, dus we moeten op zoek naar een geschikt bureau.

    Ik moet ondertussen wel reïntegreren in mijn huidige functie. Gaat niet zo makkelijk, want het is niet zo geschikt. Dus nu gaan ze taken bedenken doe ik kan doen. Ik ga zelf dan liever aan de slag in 2e spoor denk ik nu.
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    @Baileyy klopt! Want ik wist ook echt niet meer waar ik moest beginnen. Ja heb het ook echt even moeten verwerken hoor dat ik volledig ben afgekeurd.
     
  5. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Ja dat snap ik! Lijkt me echt afschuwelijk, zo definitief zeg maar. Hopelijk heb jij nu wel rust en gaat het wat beter met je!
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Ja die rust heb ik gevonden en merk ook dat mijn lichaam het een stuk leuker vind dat ik nu een keer wat minder over mijn grenzen ga. Heb nu wel de financiële zekerheid en daar ben ik dankbaar voor.

    Ik hoop dat jij een geschikte coach gaat vinden! :)
     
  7. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Dankjewel!!
     

Deel Deze Pagina