Wij hebben 1 goed werkende laptop, maar over 3 weken is mijn man 5 dagen per week van huis en heeft hij de laptop nodig voor zijn werk. Nu willen we toch graag met elkaar communiceren via msn/skype. En kan ik eigenlijk niet zonder laptop. Geld voor een nieuwe is er helaas niet dus heb eens rond gekeken op marktplaats. Mijn voorkeur gaat uit naar een mini laptop en kan je voor ongeveer 150 euro op MP kopen, maar is dit slim? Hoe kan ik controleren of er geen defect mee is als ik er een ga bekijken? Waar moet ik opletten? Iemand tips? Groetjes!
Ik heb het 1 keer gedaan en doe het echt nooit meer.. De mijne was eigenlijk nog 'nieuw', het was een etalage-model geweest in een winkel. Garantie zat er niet meer op, maar hij was eigenlijk nooit gebruikt.. Nou, na een maand was de eerste scharnier van het scherm los, na 7 maanden de 2e (toen kon ik 'm dus alleen nog gebruiken met een stapel boeken achter het scherm om het scherm recht te houden) Weer een tijdje later deed de plugin van de adapter het niet meer (dus dat ronde gaatje waar je je adapter in steekt ), die hebben ze toen bij de computerwinkel uitgebouwd zodat ie aan de buitenkant zat en wel weer werkte.. Heeft ook een maand geduurd voor dat weer stuk ging. Ik heb er in totaal dus nog geen jaar mee gedaan, echt heel erg zonde!
Ok, geen goede ervaring dus.......nu is onze nieuwe laptop (deze dus) ook al kapot gegaan na 1,5 maand, net terug van de reperatie, de harde schijf kapot. Dusja nieuw zegt ook niet altijd goed.
Ik heb een HP mini laptop, in de aanbieding toen 250 euro. Bevalt me heel erg goed! Voor dat verschil zou ik geen risico willen lopen en dan een nieuwe kopen.
Gelukkig wel, was binnen een week weer terug en doet het nu weer prima. @vlekje, ik zag laatst een aanbieding voor 200 euro, dag later was ie weg, ik baalde erg, 200 is toch wel mijn max aan budget op het moment.
Ik heb er nog 1 liggen die ik nooit gebruik, had hem voor me werk. Nu heb ik een grote. Die kleine beviel mij persoonlijk erg goed. Lekker snel, en handig mee te nemen. Het is een EEE pc .. Als je evt intresse hebt mag je me PB-en.
Google Afbeeldingen resultaat voor http://netbook-review.com/wp-content/uploads/2009/01/asus-eee-pc-900.jpg
Dank je wel, ik wil alleen minimaal 10 inch scherm, die van jouw is kleiner. Maar bedankt voor je aanbod.
Ik had hem gestuurd voor de foto. Die van mij is al wat ouder. Heb hem voor je opgemeten, hij is 25 cm van linksonder tot rechtsboven.