Ervaringen 3d/4d echo's in twente

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ril87, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ril87

Ril87 Lid

7 aug 2012
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zat wat rond te neuzen op internet omdat ik verderop in de zwangerschap een 3d/4d echo wil laten maken. Nou zijn er een aantal praktijken in de buurt met verschillende prijzen/pakketten.

Zijn er dames die ervaring hebben met deze echopraktijken:
    Haaksbergen - babyview/echowonder
    Enschede - koekeloere
    Hengelo/Almelo - babyvisie

Ben nog maar 11 weken zwanger dus ik heb nog ff tijd om een keuze te maken, maar wil wel een goeie keuze maken ;)

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Jammer dat je nog geen reacties hebt. Ik ben nl. ook benieuwd! Of heb je elders al info verschaft over ervaringen?

3. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ben in delft geweest met me zwangerschap van me zoon en ga over een paar weken weer

4. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    ben bij babyvisie geweest in Almelo en zij is echt goed. ze neemt uitgebreid de tijd voor je, mooie foto's, niet duur en ze zit zelf echt al heel lang in het vak, dus ze weet waar ze het over heeft.

bij haar vind ik het echt de moeite waard. we hadden eigenlijk alleen een geslachtsbepaling laten doen met 16 weken, maar kregen er ook een paar 3d foto's bij. Heb zo'n positief gevoel over gehouden aan de sessie dat we met 27 weken meer 3d foto's willen laten maken, dan is het kindje namelijk veel voller dan bij 16 weken.

5. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Wij zijn in Haaksbergen geweest (Babyview), en dit was op zich een mooie ervaring. Ik vond alleen wel dat we redelijk snel buiten stonden (sneller dan de tijd die je betaalt, wij hadden het pakket met 3D/4D) en ik vond de echoscopiste niet heel erg gezellig. Ze was aardig en ze legde alles goed uit, maar ergens verwachtte ik iets meer 'vrolijkheid' of zo...Maar dat kan ook aan mij liggen, haha!

Wat ik goed vond is de kwaliteit van de echo, de foto's en het filmpje!

Heel veel plezier alvast met je echo!!

Greetz, Pinda

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Wij zijn in Zenderen geweest bij Baby in Beeld. Hier zijn we erg tevreden over! Geslachtsbepaling gehad met 16 weken en mochten nog een keer terugkomen omdat het eerst niet 100% zeker was. Toevallig deed zij ook onze 20 weken echo op het zh dus ze is zeer ervaren. Ze kon ook al alles nalopen (open ruggetje, neusbotje etc) en kijken of het er goed uit zag. Met 27 weken hebben we ook de 3D / 4D echo laten doen. We hadden een combi pakket, echt superleuk en bij de volgende doen we het weer.

7. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Mooi! Ik copy/paste jullie adresjes even voor de toekomst.

8. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik ben tweemaal bij koekeloere geweest in enschede en dat was me goed bevallen. Met 33 weken lag mijn dochter de hele tijd met haar hoofdje naar beneden dus we hebben een keertje gratis terug mogen komen.

Ook hele vrolijke, aardige mevrouw. Het liep de eerste keer wel uit met 15 weken, ze had per ongeluk dubbel geboekt, netjes en fijn opgelost. Ze neemt daar echt de tijd voor je.

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wij zijn ook bij Baby in Beeld geweest. Niet in Zenderen, maar het is overal dezelfde echoscopiste. Goede ervaringen mee. We mochten zowel voor de geslachtsbepaling als voor de 3d echo een keer terug komen, omdat de kleine er niet goed voor lag. Bij de laatste echo heeft ze de vk voor me gebeld omdat ze vond dat ik erg weinig vruchtwater had en de baby vrij klein was. Toen een domper, maar achteraf wel blij mee. Ben daardoor eerder gestopt met werken en de baby is er goed door bijgekomen.

10. Ril87

Ril87 Lid

7 aug 2012
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames, bedankt voor jullie reacties!

Koekeloere had ik nog ergens een goeie reactie van gelezen en die is het dichtste bij ons in de buurt. Dus de kans is groot dat we daar naartoe gaan. Of naar BabyVisie, krijgen we ook nog iets korting via de kraamzorg.

Als er nog meer ervaringen zijn hoor ik die natuurlijk graag!

Deel Deze Pagina