2 dagen Over tijd en niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bulakgirl, 11 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.157
    2.542
    113
    Ha dames,
    Normaal heb ik een cyclus van zo'n 30 dagen... De afgelopen maanden is het ook wel eens 28 dagen geweest, maar enkel met m'n ma's hebben de cyclussen langer dan 30 dagen geduurd.

Ik heb op cd 15 seks gehad en dacht met uitblijven dus eerst dat ik best eens zwanger kon zijn daarvan. Zit nu op dag 33, maar gisteren was de test negatief! Ik ga ervanuit dat ik dus niet zwanger kan zijn van die poging! Of kan dat nog wel?

Daarna hebben we weer seks gehad op cd 27...mochten ik een mega late eisprong hebben gehad, kan ik dan gisteren een innesteling bloeding hebben gehad (heb minimaal, niet eens een halve tampon vol)? En vanaf wanneer zou ik dat kunnen testen dan?

Ik weet dat de kans het grootste is dat ik gewoon wat later menstrueer en niet zwanger zal zijn... Maar was gewoon benieuwd naar m'n kansen... Geen bloed is over 't algemeen goed toch ;p

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Late innesteling kan, maar uitgestelde ovulatie ook (beide kunnen bloedverlies geven).

Als het een innesteling is, kun je 2 of 3 dagen later positief testen.

3. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.157
    2.542
    113
    Dank je wel voor je antwoord! Uiteindelijk ben ik op zondag toch ongesteld geworden... En voor de zekerheid een test gedaan vandaag en die was negatief...

Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina