Hahaha zo herkenbaar. Ik vind het ook wel een heel fijn idee dat de kids het echt geweldig zouden vinden.
Hai hier zwanger van de 5e Zie dat mijn kids wel wat ouders zijn Zoon (13jr) Dochter(11jr) Zoon(9jr) Zoon(5jr) Ja de wens was er al een tijdje oftewel ook veel twijfels want de kids zijn al best zelfstandig je begint opnieuw Toen ineens in maart zei ik de spiraal gaat eruit en we zien wel Me man was er nuchter onder en na de eerste paar x zei die weet toch eigenlijk niet of zo goed idee is Tijd om na te denken hadden we niet want was meteen raak En we zijn beide super blij mee Voor alles is een oplossing als je plek hebt in je hart En me dochter is zo blij dat ze een zusje krijgt Je moet echt doen wat goed voelt niemand kan dit beslissen voor jullie
Ik had het dat als andere om me heen zwanger waren of bevallen die kriebels versterkt werden hahaha Ik denk dat die kriebels er altijd blijven Denkend dat dit de laatste zal zijn doet me best beetje benauwd worden whahahahaha
Ja gek hè het idee dat je dan hierna nooit meer zwanger zult zijn enzo. Echt een fase afsluiten. Bah... maaar nu nog lekker zwanger
Haha ja ik denk dat dit altijd blijft en ben nu 33 dus nog lange tijd dat het nog zou kunnen Ik sluit het niet uit dat dit echt de laatste zal zijn maar sowieso eerste 4/5 jaar niet Heb de oudste 3 achter elkaar gehad dat was heel pittig en vond het leuk dat toen de 4e kwam ik echt veel tijd met hem had als hun op school zaten
Dat zorgt ervoor dat ik niet wil bevallen nu. Maar ben het ook zat dus wil wel bevallen. Hoezo dubbele gevoelens
hahahaha kan het me heeeeel goed voorstellen. Ik moet zeggen dat ik ook wel soort goed ben in bevallen, dus ik heb echt zo’n periode van... ja laat maar komen en dan daarna zeker in de kraamweek huilen omdat het zo snel gaaf. En hij is al weer 24 uur oud Hij is al 48 uur oud Een week Enz.... hahaha Bij de vierde dacht ik; nee dit ga ik nu echt niet hebben. En ja hoor.. ging ik weer hahaha
Ik zie ook niet op tegen de bevalling gelukkig, heb er wel soort van zin in en vind het haast jammer dat het daarna nooit meer gebeurd. De pijn is niet fijn maar het heeft wel iets magisch vind ik
Ja dat heb ik dus ook hahahaah dat kleintje zo op je buik/borst helemaal van jou is niet te omschrijven
Ja jij hebt overal 2 jaar tussen pittig hoor Ja 37 is ook niet oud hoor sommige beginnen dan net aan hun eerste
Mijn man snapt er niks van, die ziet vooral de pijn nu en niet het magische hij heeft ook meer spanning er voor dan ik. Misschien dat vanaf de zijlijn het heftiger is. Ik denk vooral "ik kan het, uk en ik gaan dit fiksen" en man kan/mag eigenlijk niks van mij. Die moet in een hoekje een film gaan kijken en zn mond houden als hij geluk heeft ga ik douchen zodat hij op bed kan liggen
Wel leuk dat er best wat zijn met 5 of voor een vijfde. Dat is tegenwoordig toch wel bijzonder. Krijg je snel commentaar van anderen...
Ja ik heb al best wat nare reacties gehad zelfs uit eigen familie Me vader zei ben je gek geworden en niet eens gefeliciteerd Me oma zei jij hebt er zin in zoveel kids Andere weer oh nu met die corona durf je dat allemaal wel ( hebben nota bene net zelf een 5e gehad ) Lekker niks van aan trekken