Ik heb vanmorgen positief getest, zit nog voor mijn NOD (2-4 dagen) nu ben ik bij mijn vorige zwangerschappen onder controle bij de gyn geweest vanwege een te snel werkende schildklier. Wanneer zal ik de gyn bellen voor een eerste afspraak ? Wilde zo snel mogelijk in verband met die schildklier, aan de andere kant zullen ze geen afspraak maken als je zo kort zwanger bent toch ??
Ik zou ook ze snel mogelijk bellen; als het niet nodig is dat je vroeg komt, dan plannen ze gewoon later een eerste afspraak. (Of ze plannen bv nu al relatief snel een afspraak om het een en ander te bespreken en plannen een tweede afspraak wat later.) Dus misschien je NOD nu afwachten en als je - ik zeg maar wat - maandag weer positief test, diezelfde dag nog bellen?
Gefeliciteerd! Als jullie toen hebben afgesproken dat je mag bellen als je een positieve zwangerschapstest hebt. Dan zou ik maandag bellen voor een afspraak. Misschien duurt het dan nog een paar weken voor je de afspraak hebt, maar dan heb je hem vast staan.