hoi dames straks zal er 14maand tussen de 2kindjes zitten dus is een duowagen heel handig nu is mijn vraag iemand ervaring met de ABC design zoom ? het gaat om deze
geen ervaring mee maar vind het echt een super gave wagen! zou hem zelf ook kiezen als mooiste (dan heb ik er nog niet mee gelopen he )
hier een super ervaring Ik heb hem in knal oranje en vind hem ideaal!! Hier zit er 18 maanden tussen zoon en dochter. Heeft een kleine draaicirkel waardoor je zelfs door de kruidvat kan lopen, nou dat zie ik niet veel andere duowagens doen!
Whaaaa, dan wil ik naar jouw kruidvat, want hier kan je er met een paraplu buggy nog niet eens doorheen! Haha! Wat ik gehoord heb over de wagen is dat hij erg gammel aanvoelt en erg lang is en daardoor niet prettig rijd. Vooral niet wanneer je stoepjes etc op moet en de oudste (tevens zwaarste) zit voorin je zo een gewicht op moet tillen (nouja duwen op je 'handvat' om de voorkant omhoog te krijgen). Maar behalve dat dus vind ik hem er eigenlijk best oke uitzien ! Tenminste, op alle manieren behalve met 2 reiswiegen erop (door de positie van die tweede reiswieg zegmaar).
De Phil en Teds kan dat ook!! Die hebben wij, ideaal. Groot voordeel vind ik dat je dan niks groter bent als met een normale kinderwagen + dat je hem ook kunt gebruiken voor 1 kind. Geen eigen ervaring dus met de ABC maar ken wel iemand die hem heeft en die is geloof ik ook dik tevreden .
Jeetje, lijkt zo lang als een bus Lijkt me zwaar als je de bocht om moet en afgeleid van deze foto hierboven, zit je oudste dan niet ontzettend ver van je af? Heb er geen ervaring mee. Zelf heb ik de Phil & Teds Vibe duowagen. Heerlijk compact Ken wel iemand van een ander forum met een ABC DESIGN en zij was wel tevreden!
Het is een super wagen! Ik heb hem nu zeker een half jaar gebruikt en hij rijdt super. De wagen is wel lang maar zeker niet onhandig in gebruik.
ik vind m ook super zie m wel eens voorbij komen vind m wel lang zou mijn mannetje niet leuk vinden die vind het heerlijk om met zn gezichtje naar me toe te zitten kunnen we ondertussen kletsen Wij hebben besloten geen duowagen aan te schaffen omdat tussen mn jongste zoon en ons meisje3 jaar verschil zit maar anders had ik deze wel gekozen denk ik
mijn ervaring met de abc is dat ik hem vrijdag uit de doos gehaald heb en helemaal alleen zonder problemen in elkaar gestoken heb en al niet kan wachten tot ik hem kan gebruiken
Het oprijden van een stoepje is met een tandem altijd zwaar. Zodra de jongste ook naar de wandelwagen kan met 6 a 7 maanden wissel je ze om heb je het minst zware gewicht weer aan de andere kant. Wat betreft met 2 reiswiegen: op het nieuwe modeln staan de reiswiegen allebei naar je toe en niet meer andersom zodat je de kleine niet kunt zien.
Hier alleen ervaring in een winkel (we willen m ook graag! ) en ik vond m echt totaal niet gammel ofzo! viel me juist alles mee hoe solide ie voelde eigenlijk! Ook is t zitjes erop en eraf doen supersoepel en makkelijk.. en ik vond de oudste ook niet echt ver van me af zitten ofzo.. niet storend iig. en hij lijkt erg lang. hij is 1.31 M als t goed is en als ik na ff googlen de goeie info heb is de kees tandem bijv 1.30M dus ik denk dat t meer optisch bedrog is dat ie zo lang lijkt! Ook kan het handvat heel soepel en makkelijk omlaag (net als bij de quinny buzz) en dat vind ik bij de buz wel s handig als ik een bocht net niet kan maken.. achteruit is dan je draaicirkel geloof ik ff kleiner en hij wordt ook korter natuurlijk Dus ja wij waren erg enthousiast en willen m gaan bestellen binnenkort!
Misschien wel een tip. Via Duitsland kun je ze goedkoper bestellen. Dit zijn de prijzen bij verschillende aanbieders: ABC-Design Zoom - Preisvergleich (Preis ab € 399,00) - Baby-Mobil
dank je wel dat wist ik dus niet ook al heb ik nu een MK gehad ik blijf hem interesant vinden voor wanneer ik terug een positest heb
Voor diegene die interesse heeft, ik heb een complete wagen te koop staan incl. 2 buggyzitjes, adapters voor een Maxi-Cosi en een reiswieg.
@Ons wondertje; Hij staat idd al even te koop. Beau loopt al goed mee met de Quinny waar Luca in zit. De duowagen wordt gewoonweg niet meer gebruikt en dat vind ik maar zonde, ik maak er dan liever weer een ander blij mee. Ik heb hem 6 maand veel gebruikt maar merk nu dat ik eerder de Quinny pak, Beau loopt veel liever mee dan dat hij in de wagen moet zitten.
Quinny is ook erg fijn Heb ik nu ook bij ons zoontje ideale kinderwagen. Wat goed zeg dat Beau al zo goed bij de kinderwagen loopt