Ik heb de zoekfunctie suf gebruikt en ik kan erg weinig vinden over deze duowagen! Als ik google en youtube zoek lijkt dit mij een ideale wagen voor straks (kleine man is anderhalf als de tweede komt) maar ik zou m willen bestellen via duitsland omdat dat honderden euro's scheelt. T grote nadeel is dan, ik zie m pas als ik m al in huis heb! Dus ik zou graag de ervaringen horen over deze wagen! wie heeft m, is het handig in winkels? (is ie niet te lang voor de krappe bochten in bijv. de kruidvat ) hoe rijdt ie? is het erg zwaar een stoep op te "wippen" of over een drempel heen? Dus meiden die m hebben, gooi t eruit!
Hier trouwens een filmpje van de wagen met de functies.. YouTube - ‪Zoom Kinderwagen von ABC Design‬‏ Gaat dat uitklappen echt zo makkelijk als zij t doet lijken?
Heyyy Pam, Ik heb de zoom uitgeprobeerd maar mijn (klein voor zijn leeftijd) zoontje vantoen 15 maanden kon er toen nog net in, ik vind bij veel tweelingwagens de zitjes erg klein. hij is wel mooi!
ok dan.. het leek me juist een probleem bij de wagens waar de zitjes naast elkaar zitten en dacht dat deze dan juist groot moest zijn Thanks.. even onthouden dus..
Ik heb een urban jungle, juist omdat die zitjes ruim zijn (zitten tot ruim 3 jaar erin hier) , heel licht is en heel licht duwt. Ruime boodschappenmand eronder en gezellig naast elkaar Ik zou me eerlijk gezegd geen raad weten zonder dat ding! Ik heb m trouwens in het oranje, lekker vrolijk kleurtje
Kom jij dan niet zwaar in de problemen in bijv. de kruidvat of zeeman in die smalle doorgangen?! dat idee heb ik altijd bij die wagens naast elkaar
nee hoor. urban jungle is niet veeel groter dan normale wagen. 75cm dacht ik breedte. heb er ook een hoop schik van.
ja, hier de abc zoom!! Mijn dochter is nu 4 weken en zoonlief 21 maanden en ik vind het een geweldige wagen. zelfs in de kruidvat kan ik er mee lopen omdat de draai cirkel niet zo groot is. Ook kan je leuk varieren met de zitjes, zoveel verschillende keuzes. en het inklappen en uitklappen gaat inderdaad echt super simpel! je hoeft alleen maar aan de stang te trekken om hem open te klappen en dichtklappen gaat ook super snel!!
ik heb hem geprobeerd, maar ik kon de draai nauwelijks maken omdat het gewoon zo zwaar ging wanneer zoonlief voorin zat,
@pam, nee hoor rij er ook zo de voordeur mee in en door de haldeur de woonkamer in, ben nog nooit ergens vast komen te zitten haha! Al zou dat wel ooit gebeuren dan nog zou me dat niet storen omdat het vergeleken met de meeste andere duowagens de meest comfortabele is voor de kids en mij en ik heb me dat 7-tal van mij al heel wat duowagens uitgeprobeerd!
Trouwens, mijn zoon van 4 zit ook weleens voor op de "bumper" en dan duw ik het nog zonder moeite vooruit en de bochten door. Ik ga er een 3e zitje op maken nu.
ik ben ook nog nergens vast komen te zitten, zelfs niet in de henk ten hoor waar het giga smal is, zelfs smaller als de kruidvat hier kan ik ook gewoon door de voordeur door de hal en dan zo via de deur de woonkamer in, ideaal en mijn zoontje van 1,5 jaar zit ook altijd voorop en tuurlijk is het dan zwaarder om hem op een stoepje te duwen, maar niet dat het niet mogelijk is en ook niet giga zwaar!
wat ze trouwens nieuw hebben, is de abc snooze. dat is een wandelwagenbak met beugeltjes die ook gewoon bevestigd mag worden in de auto. zo hoef je niet en de maxi cosi en de wandelwagenbak mee te nemen. echt super handig!! het is dat ik al een gewone wandelwagenbak in gebruik heb, anders had ik hem nog aangeschaft. Hij is even duur als een gewone wandelwagenbak, alleen moet je nog aparte adapters ervoor kopen, die zijn 20,-. nou voor die 20,- extra vind ik het wel super handig!!! Zo hoef je als je naar de stad gaat niet het kind in de maxi cosi te doen in de auto en dan in de stad in de wandelwagenbak en is ook nog beter voor het ruggetje!! ABC Design | Producten | Toebehoren | Reiswieg | Reiswieg Snooze
Sorry maar ik ga je toch even teleurstellen.. Dat mag in nederland ABSOLUUT niet!!!!! een wagenbak in de auto met je kindje erin is heel onveilig. je blijft dus toch met de maxi cosi zitten
er zijn wel meer soorten reiswiegen die gewoon in de auto mogen in nederland zie: De veilige reiswieg voor uw baby voor in de auto en zoals op de site staat van abc design is hij gewoon gekeurd volgens de Europese norm ECE 44/04. Dat betekent dus dat hij gewoon gebruikt mag worden in de auto.
Ik zie dat ze idd het keurmerk hebben.. heel apart! wettelijk mag het dus wel begrijp ik maar ik heb dit uit een foldertje van de rijksoverheid: " Kinderwagenbakken Hoewel sommige kinderwagenbakken ECE 44/03 of 44/04 goedgekeurd zijn, is het toch veel veiliger om een baby in een goedgekeurd babyautostoeltje te vervoeren. De constructie van zon stoeltje en de manier waarop de baby daarin wordt vervoerd, is het meest veilig voor de baby. Een gewone reiswieg mag nooit in de auto gebruikt worden, aangezien deze onvoldoende bescherming biedt." Ik zou t dus zelf ook nooit doen. maar dat is persoonlijk
Sorry ik breek ff in Maar een kindje in de wandelwagenbak? Dat kan toch niet? Het kindje ligt dan nog los, stel je voor je krijgt een ongeluk.. Dan ligt het kindje gewoon los en knalt kei hard tegen de zijkanten of nog erger, eruit!! Ik zou dit dus echt nooit doen.. ------------------------------------ Ik heb laatst deze wagen gezien in het echt, toevallig in de winkel maar vind hem er wel luxe uit zien, en ook heel wendbaar.. Als je achter mekaar wilt dan lijkt me deze wel heel fijn
met mijn noukies wandelwagenbak die ook in de auto kan en mag bevestigd worden kan je je kindje dus wel vastklikken, er zijn schouderriempjes aan dus kan je kindje er niet uitvliegen. Ik neem aan dat dat met deze ook het geval is.
er zitten inderdaad gewoon gordeltjes in. als het zo gevaarlijk was dan had het echt niet het keurmerk gekregen.