Ervaringen accupunctuur en ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marlida, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Morgenochtend ga ik weer, drie dagen na de iui. Dagen kruipen deze keer voorbij zeg...

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik heb acupunctuur laten doen bij de 1ste icsi poging en bij de cryo terugplaatsing.
    Ik vond het erg fijn omdat ik er heel relaxed van werd en ik heb weinig bijwerkingen gehad van de hormonen die ik moest spuiten.
    Helaas heeft het niks bijgedragen aan het succes van de behandelingen, want ik ben van beide TP's niet zwanger geraakt.

Na de mislukte cryo TP ben ik vrij accuut gestopt met acupunctuur en het slikken van allerlei vitamines en supplementen en toen ben ik "spontaan" zwanger geraakt.

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi roodje, goh hoe raar het toch allemaal kan werken he? En wat ontzettend heerlijk dat je ineens zelf zwanger werd!
    Ik ben vanmorgen weer geweest en voel me nu heerlijk zen. Heb al sinds de iui afgelopen dinsdag een soort gevoel onderin mijn buik. Zegt echt helemaal niets, maar daardoor denk ik er wel vaak aan. Superirritant eigenlijk want uit zelfbescherming wil ik er eigenlijk vanuit gaan dat het wel weer niet gelukt zal zijn....

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik snap je helemaal!
    Ik heb 2 jaar lang elke maand van alles gevoeld, maar t was niet raak.
    Deze keer voelde ik niks...
    Het enige was dat ik niet ongesteld werd. 2 dagen na NOD een test gedaan en die was surprise surprise positief.

Symptomen kreeg ik pas een week na de positieve test. Zegt dus niet altijd wat of je wel of geen symptomen hebt in de wachtweken of rond je NOD!

Succes meid! Ik hoop dat het raak mag zijn!

5. marlida

marlida Actief lid

14 nov 2011
    154
    0
    0
    Amsterdam
    RooDje, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat dat spontaan is gebeurd!

Betties, hoe gaat het met wachten? Bij mij valt de eerste week vaak mee (heb je nog hoop, zijn er meestal nog geen symptomen) en is de tweede killing! Succes in ieder geval en duimen dat het positief wordt!

Ik ben vrijdag voor de tweede keer geweest naar de accupunctuur, voelt daarna alsof ik heel diep heb geslapen, heel ontspannen en inderdaad zen. Nu maar hopen dat het in januari toch een beetje zijn werk gaat doen!

6. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi Dames,

Helaas, ook IUI4 met acu is niets geworden... op naar ronde 5 voor mij. Maar ik voel me wel wat beter door de acu. Ik heb altijd al vanaf een dag of 5 voor nod dat ik mijn hormoontjes begin te voelen, zwaar gevoel, typische hoofdpijn etc en vooral: boos op de hele wereld. Toen ik dat aan mijn acuvrouw vertelde, zei daar: daar weet ik wel iets op. Ik kreeg een steje naalden achter in mijn nek. Na een half uurtje liggen voelde ik letterlijk mijn hoofd lichter worden en was de onweersbui in mijn hoofd gaan liggen. Ik voelde me top, echt een stuk rustiger en dat gevoel heeft ook wel aan gehouden. Volgende week vrijdag ga ik weer (dag 11) en dan heb ik waarschijnlijk de zondag of maandag erna weer een inseminatie (dag 13/14). Op naar een nieuwe ronde met acu dus!

Hoe is het bij jullie? Nog positieve ervaringen?

7. marlida

marlida Actief lid

14 nov 2011
    154
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allen,

Beetje laat, maar balen Betty dat het niet is gelukt. Ga je deze maand meteen weer verder?

Hier nog altijd pauze, maar wel blij met de acupunctuur. Voel me er goed bij. Ben wel vijf dagen over tijd, kan de acu je cyclus in de war brengen? Zwangerschap is in principe uitgesloten, maar begin stiekem te hopen, durf niet te testen nog, even twee dagen wachten...

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Marlida, jemig, dat je kan wachten!? Ben je wel vaker laat of onregelmatig dan? Ik zou meteen testen hoor. Fingers crossed!

9. marlida

marlida Actief lid

14 nov 2011
    154
    0
    0
    Amsterdam
    Helaas, vannacht ongesteld geworden! Betties, ik kan wachten omdat ik zeker weet dat ik niet spontaan zwanger kan worden.. Maar het gaat ineens dan toch kriebelen he, zo stom!

Deel Deze Pagina