Early zwangerschapstest van de action

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Benyamine, Oct 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Benyamine

Benyamine Lid

Oct 5, 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Hey dames, wie heeft er ervaring met de early test van de action?? En hoeveel dagen voor je nod kan jij deze gebruiken?
    Mijn nod is 15/10 en heb vandaag de early test verruilt en deze wacht Omo wit. 😩
    Ik hoor graag wat van jullie

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Hier geen ervaring met de Early variant. Deze is pas sinds kort in het assortiment toch? Volgens mij meet hij vanaf 10 HCG, dus 4 dagen voor NOD zou 'ie al gebruikt kunnen worden. Ben je zeker van je eisprong?

3. Benyamine

Benyamine Lid

Oct 5, 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Aan de hand van ovulatietesten heb ik de 30ste een knal test gehad due ik vermoed dat mijn eisprong die dag was.
    Ja klopt ze zijn nieuw in het assortiment.

4. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Bij een positieve ovulatietest is je eisprong normaal gesproken binnen 24-48 uur en niet op de dag zelf. Ik zou zelf uitgaan van 48 uur. Dan zou je vandaag op 9DPO zitten, dus kan nog alle kanten op ;)

5. Benyamine

Benyamine Lid

Oct 5, 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Oh echt? Dat wist ik dus niet terwijl het mijn 4de zwangerschap zou zijn 😂 Dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten heb gebruikt dus ik weet niet hoe het juist werkt 😜. Maar erg bedankt voor de uitleg 👍

6. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik heb de early versie gebruikt en had op 11 of 12 dpo (ben er niet helemaal zeker van) een positieve test dus ik zeg over een dag of 2 nog eens proberen. Succes!

7. Benyamine

Benyamine Lid

Oct 5, 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Dank je wel! Hoop ook een positieve test in handen te hebben. 🙏🏻

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt.

Een ovulatietest geeft niet de eisprong zelf weer, maar alleen de LH-piek welke je eisprong in gang gaat zetten binnen 24 tot 48 uur.

9. Benyamine

Benyamine Lid

Oct 5, 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Dan heb ik het duidelijk gemist:(
    Ik heb enkel de 29ste geklust, ik dacht miss dat mijn eisprong vrijdag zou geweest zijn dan is de kans groot dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar nu is de kans natuurlijk heel klein of helemaal niet! Want erna is het er niet meer van gekomen omdat man lief ziek was 😪

10. Benyamine

Benyamine Lid

Oct 5, 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    ...

11. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

Aug 9, 2016