Ik lijk op de Kruidvat test iets door te zien schijnen. Maar dat is niet echt duidelijk genoeg om conclusies te trekken op dit moment. Nog even geduld denk ik.
Nee ik zie helaas ook niks. Zit je nu op 12-13 dpo? Want dan zou je wel een fotografeerbaar streepje verwachten op deze beide gevoelige testen Wellicht zit je korter na je ei?
Ik ben echt een goede tuurder maar zie niets. Heb zelf wel ervaring met plaatsen dat het na uploaden minder wordt maar ja....
Op de kv lijk ik een schaduwtje te zien. Ik weet hoe moeilijk ze te fotograveren zijn als je zo vroef ben. Meestal gaat het de volgende dag dan al beter.
Ik zie echt helemaal niks, op beide testen. Als je 2 dagen voor nod ziet zou de cb plus echt al wel een mooie duidelijk streep moeten geven die is mega gevoelig
Ben net even langs de veroskondige praktijk gelopen die zit gevestigd bij de huisartsen waar ik mee samen werk. Altijd makkelijk, maar die gaven aan dat ik de testen als positief moet beschouwen en dat niet ieder lichaam hetzelfse is. Het is niet zo dat je een duidelijk lijntje moet zien 13 dagen na je eisprong en dat een innesteling soms na 11 dagen pas plaats vindt.
Ongelofelijk wat een dom advies! Ik zou deze echt niet als positief beschouwen,omdat er gewoonweg niets te zien is. Wat niet wil zeggen dat de test morgen of overmorgen wel positief kan zijn,maar deze zijn echt 100 procent negatief!
Als ze zo licht zijn dat ze niet op de foto te krijgen zijn,zou ik ze niet als positief zien. Gewoon morgen opnieuw testen of nog beter,overmorgen.Ik hoop dat je dan wel positief test meid. Maar ik blijf erbij dat ik die vk echt niet begrijp met dit idiote advies.(absoluut geen aanval op jou hoor)
Hoi ik krijg ze wel op de foto alleen na het uploaden is het niet meer te zien. In mijn gallerij zie ik de streepjes wel