Ik ben nu vijf dagen over tijd en heb wel een aantal symptomen van zwangerschap. Mijn test van dinsdag was echter negatief. Mr. Mystiek heeft nu zijn google eens opgestart en komt dat de conclusie dat het ook wel tot meer dan 6 dagen na nod kan zijn dat je positief test. Hij stelt dus voor tot woensdag te wachten met testen. Ik vind dat wel heel ver weg! Nu zijn er hier meer dames met testdrang, maar met wat meer afstand kun je er misschien beter over oordelen. Wat zouden jullie in onze situatie doen?
Jou test van dinsdag was negatief en we zijn nu drie dagen verder. Ik zelf zou gaan testen vandaag. Want het ligt aan je hcg misschien is die er nu wel. Succes!
Ik zou zeker vandaag nog een testje wagen hoor. Mocht hij negatief uitvallen dan idd het weekend over wachten sucses!
Ik zou vandaag ook nog een testje doen, misschien is die nu wel positief? zoniet dan het weekend niet testen en dan dinsdag of woensdag pas testen
Ben je al lang met de pil gestopt trouwens? Heb je regelmatige cyclussen? Is ook wel even belangrijk om te weten. Verder duim ik natuurlijk flink met je mee op een positieve test!
Ik ben al heel lang met de pil gestopt, maar vanwege alternatieve voorbehoedsmiddelen (en dus nog geen kinderwens, tot voort kort) heb ik mijn cyclus nooit zo bijgehouden. Dat maakt het wel moeilijk.
Hoe weet je dan dat je "overtijd"bent? Niet iedereen heeft standaard een cyclus van 28 dagen hè. Mijn cyclus is bijvoorbeeld 35 dagen, van de "standaard"uitgaande ben ik dus altijd 7 dagen "overtijd", wat dan dus geen 'overtijd"meer is in mijn geval. Snap je?
Dat weet ik dus niet, gebaseerd op de normale 28. Maar goed, dat verandert de zaak niet dat tot woensdag wachten wel erg lang is. En tsja, die misschien-ingebeelde symptomen...