Hallo, ik hoop dat er nog iemand wakker is. Ik had vanochtend een smiley op mijn clearblue ovulatietest en mag morgen voor iui. Maar nu heb ik pijn in mijn zij en ben bang dat dat mijn eisprong is. Ben zo bang dat we morgen te laat zijn. Heb nog een ovulatietest gedaan net en weer een smiley. Komt deze ook als je je eisprong hebt? Alvast bedankt!!!
Klopt! En steken wijzen over het algemeen op het groeien van de follikels en niet op de sprong zelf. Dit weet ik uit ervaring die ik heb met vruchtbaarheidsbehandelingen. Dacht ook altijd: steken is sprong. Maar uit inwendige echo's bleek dat juist niet zo te zijn. Pas als de pijn en steken compleet weg zijn, meestal een dag nadat ik die steken voelde, is de eisprong geweest. Het groeien van de follikels voelde ik dus wel, maar niet de eisprong zelf!
Ik heb meestal 2 dagen een smiley en de tweede is dan vaak na mijn eisprong. Ik herken mijn eisprong doordat ik dan 15min echt hele heftige steken heb.
Op deze manier heb ik eigenlijk altijd een verkeerde berekening gemaakt van mijn eisprong. Ik dacht, zodra ik die helse pijn heb dan springt 'ie, niet dus.. kwamen we later achter.
Oh echt!!?? Jij hebt dus de helse pijnen voor de eisprong. Ik heb nu nog steken en zo. Dus ik hoop dat ik straks dan gewoon nog op tijd ben...
Wanneer sprong die bij jou, dan? Ervoor of erna? En hoe kwam je daarachter? Ik heb na mijn MA ook die helse pijnen en ga ervan uit dat dat hem was. Ook geen sex meer daarna omdat het ook geen zin had dacht ik. Maar dus ook al 4 rondes niet raak en elke ronde binnen 12 u na de laatste keer sex die steken.