Hallo dames! Sinds vorig jaar is de kliniek Nij Barrahus geopend. Omdat onze eerste IVF poging net mislukt is (+ 6 IUI's) en in ons huidige ziekenhuis geen oorzaak voor ons probleem is gevonden, wil ik eigenlijk wel wat meer onderzocht hebben. Ik ben nog nooit, maar dan ook nog nooit ook maar heel eventjes een beetje zwanger geweest... Nu is het Nij Barrahus voor ons niet al te ver weg en ben ik benieuwd of ze daar nu echt veel verder gaan qua onderzoek en behandeling dan in ons ziekenhuis (MCL). Zo zou ik zelf nog wel wat onderzoekjes kunnen bedenken die we niet gehad hebben: - AMH waarde (misschien geen aanleiding voor, FSH was in orde, ben 31), maar toch... - Immunologisch onderzoek: ik heb Hashimoto, een auto-immuunziekte tegen de schildklier. Ben overigens wel al lang goed ingesteld met medicatie, maar misschien is mijn imuunsysteem wel te actief en houdt het een innestelling tegen? - verder zaad onderzoek (DNA): mijn man slikt paroxetine en ooit heb ik een angstaanjagend artikel gelezen over DNA fragementatie bij anti-depressiva voor spermacellen. Ik kan het ze natuurlijk zelf gaan vragen, maar wie weet zijn hier al wat meiden die weten wat ze daar wel en niet onderzoeken. Ik wil niet zondermeer verdergaan met IVF als ik het gevoel heb dat er toch iets aan ons mankeert, maar er niets aan gedaan wordt. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Nij Barrahus is toch niet nieuw? Het heeft altijd in Wirdum gezeten, ik meende wel dat ze gestopt zijn en nu inmiddels toch weer open? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb in mijn omgeving alleen maar goede verhalen gehoord. Volgens mij is hier ook ergens een apart topic over de (oude?) kliniek. Succes met alles!
Jippie: ik weet het, ze hebben eerder in Wirdum gezeten, maar hebben een herstart gemaakt. Het oude topic is nogal stil, dus ik vraag me af of er inmiddels meer meiden daar naartoe gaan voor behandeling en wat hun ervaringen zijn, ook wat bertreft verder onderzoek.
Wel eraring met het "oude" Barrahus(dat in Wirdum zat),maar niet met het nieuwe.Wij zijn naar Dusseldorf gegaan toen ze sloten destijds.