Hoi! Ik ben benieuwd of iemand dit van jullie herkent. Ik heb op 16 sept mijn Eisprong gehad. De dag erna heb ik bloed verloren voornamelijk bij het afvegen dat ik het zag. Di ook maar toen was het al wat bruin. Ik heb vanaf mijn Eisprong ook een zeurend gevoel in mijn onderbuik. ( het voelt als menstruatiepijn. Wie herkent dit?
ik heb het altijd na me eisprong dat ik wat bloedverlies heb met afvegen.. de dagen erna meer bruinig komt volgens mij wel vaker voor
Ik heb het ook een aantal keren gehad, vooral sinds mijn twee miskramen heb ik het iedere ronde. Het heet een ovulatiebloeding en is niets om je zorgen over te maken. Betekent gewoon dat je eitje wat 'hard' is gesprongen. Je kunt het ook googlen, er is vrij veel over te vinden op het internet. Ik heb het nu ook weer, drie dagen na positieve ovulatietest en zeer waarschijnlijk dus 1 of 2 dagen na de werkelijke ovulatie. Ik heb het ook gehad in de ronde dat ik zwanger werd van mijn tweeling Op naar een positieve test voor ons allemaal hoop ik
Hallo ik heb denk ik gister mijn ovulatie gehad. Heb geen pijn gehad maar wel een bloeding, dinsdagmiddag hebben mijn man en ik gevreeën en ben bang dat die bloeding een innesteling in de weg kan zitten. Weet iemand of dat een reële angst is of kan ik gewoon alsnog zwanger zijn? En als ik gister een eisprong gehad heb en eergisteren gevreeën dan ben ik toch wel op tijd geweest? Bedankt alvast voor jullie reacties
Als je dinsdag gevreeën hebt en gister je Eisprong dan is dat prima zaadjes kunnen best een paar dagen mee. Van die bloeding vroeg ik mezelf ook af. Daarom had ik het onderwerp geplaatst maar aan de reacties te horen niet. Daarbij tussen de Eisprong en de innesteling gaan ook een paar dagen overheen. Mocht het bevrucht zijn.
ik herken het ook ja! ik had mijn ovulatie tussen 17 en 21 september en sinds 18 september heb ik een bloeding. Eerste dagen een beetje met afvegen maar nu gebruik ik echt een tampon. Ik had vanmorgen 2 vleesstukke eruit. ik weet niet of ik me zorgen moet maken. Maar ik lees van veel vrouwen dat hun ook een bloeding hebben na of tijdens hun ovulatie dus dan zal het wel goed zijn hoop ik... verkleint het niet de kans op zwangerschap ?? dat vroeg ik me eigenlijk af vanmorgen!
Ja dat vroeg ik mezelf ook af. Het duurt natuurlijk even voor het eitje na de eisprong in de baarmoeder komt. Maar het lijkt me ook niet de bedoeling dat het slijmvliesje al helemaal afgebroken is voordat het eitje aangekomen is in de baarmoeder.
Dit had ik deze maand ook. De dag na mijn eisprong op 7 sep. kreeg ik enorm bloedverlies. Het kwam er ineenkeer uit en stopte ook abrupt. Ben ook wel benieuwd wat dit is