Hoi mensen, Nieuw op het forum, en bezig om zwanger te worden van een tweede kindje. En meteen al een vraag; mijn cyclus varieert van 25 tot 29 dagen, noem je dat nou een onregelmatige cyclus? Mijn cyclus was bij de eerste altijd 28 dagen, maar toen was ik nog helemaal niet bezig met eisprong, vruchtbare dagen, etc. Ik was gewoon heel snel zwanger. Nu 6 maanden bezig en mijn cyclus varieert dus wat meer tegenwoordig..
Mijn huisarts zei dat mijn cyclus onder de categorie regelmatig valt en die is elke keer anders.....(zie onderschrift) Ik ben van voor mijn zwangerschap ook 28 dagen gewend..... dat was pas regelmatig.... Maar het kan veeeeeeel gekker dan wat ik heb, lees maar eens verder hier en daar op het forum, ik besef dat ik wat dit betreft mijn handen dicht mag knijpen.
Hoi Jeske, Nee hoor, ik vind dat niet onregelmatig, dat is nog vrij constant. Je hebt niet echt uitschieters naar boven en naar beneden, het verschil is maar een paar dagen. Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen waarbij de lengte van de cyclus altijd hetzelfde is.
persoonlijk zou ik zeggen dat dit niet onregelmatig is onregelmatige cyclus naar mijn mening is: - soms cyclus zonder eisprong - (hele) lange cyclussen (met / zonder eisprong) ik dacht gehoord te hebben dat alles onder de 35 wel als 'goed' beschouwd wordt, maar cyclus moet wel minstens 21 dagen duren als het goed zit... ow wou nog even toevoegen: of je nu onregelmatige cyclus hebt of niet, veel succes met het zwanger worden... zolang je eisprong hebt, maakt het niet uit of je cyclus regelmatig is of niet (kijk naar mijn cyclus verleden )
Nee, dat is geen onregelmatige cyclus ... Onregelmatig is als je van 21 naar 40 naar 31 naar 65 schiet ... in dit trant moet je denken. Een verschil van 2 a 3 dagen zegt niet zoveel.
Nee hoor, je hebt een hele mooie cyclus Zie mijn onderschrift, daar staan mijn cyclussen. Die zijn wél onregelmatig
Naar mijn mening is dit niet onregelmatig bij mij verschilt ie ook wel eens een dag of twee. Dit zijn mijne 28/30/26/29/29/29/28/28/26
Hoi, Ik vind je cyclus ook niet onregelmatig. Met zo'n cyclus is de kans op een eisprong wel vrij groot lijkt me, maar garantie heb je natuurlijk niet. Ik zou willen dat ik zo'n mooie cyclus had, mijn zijn tot nu toe 43-37-37-38-48-28. Voor mij is dat zelfs nog behoorlijk regelmatig aangezien ik voorgaande jaren nog schommelde tussen 32 en 75 dagen Succes, groetjes!
Bedankt allemaal voor de fijne en snelle reacties! En.... Vanavond getest... 😃 Een mooi plusje te zien hoera!
Ik moet altijd een beetje glimlachen bij deze vragen.. Ik had een cyclus varierend van 20-90 dagen... Das pas onregelmatig hihi Volgens mij tussen de 21-35 dagen ongeveer is normaal.. Opmerking is niet lullig bedoelt hoor, zwanger worden willen we allemmaal en het liefste allemaal een cyclus van 28 dagen, met eisprong op dag 14.. Maar een paar dagen verschil in een cyclus is niet onregelmatig en hoeft ook geen probleem te zijn om zwanger te worden. Succes!