Om alvast na te denken voor kado iedeetjes voor de nieuwe baby leek een nieuw mooi afdruiprekje voor de flesjes en spenen me wel handig. Toen kwam ik het rekje grass van Boon tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, blijven de flessen een beetje stevig staan? Zouden er ook difrax flessen op kunnen?
Ziet er gaaf uit..! Haha! Maar geen ervaring mee. Wij spoelden de flessen af of kookten ze uit en dan gingen ze nat in de koelkast. Zou het beste tegen bacteriën moeten zijn heb ik me laten vertellen.
Wij hebben het afdruiprekje en eigenlijk niet echt een fan van. Er kunnen weinig flessen op. Ze staan wel stevig en volgens mij kunnen alle flessen er goed op.
Bedankt voor de reacties. Er hoeven bij mij nooit veel flessen op. Ik had nu ook maar een flesje per kind, en dat zal straks niet anders zijn. En een speentje ofzo. Fijn om te horen dat ze wel stevig staan. Ik denk er even over na. Iemand nog meer ervaringen?
Ik heb deze ook en vind em superfijn!! Eerst stonden er flessen in, nu drinkbekers. Heel handig, ze vallen niet om doordat je ze tussen de 'grassprieten' kunt drukken. Je hebt geloof ik ook een xl versie, ik heb de kleine en ik schat dat er zeker 4 a 5 flessen en spenen op kunnen. Wat wil je nog meer weten? Vond hem wel prijzig en de verzendkosten waren ook niet mis (kon em alleen online vinden, nergens in de winkel). Maar toen mijn zus aangaf ook te willen bestellen heb ik het toch gedaan.
Dank je. Fijn om goede ervaringen te lezen. Ik weet dat hij vrij prijzig is, maar daarom vraag ik hem als kraamkado. Ik heb nu een hele simpele en lelijke van de prenatal die is kromgetrokken na een bezoek in de vaatwasmachine.
Ik heb ook het 'grasrek' vindt hem super. Vooral omdat er meer op (in) kan dan bij anderen. Zo ook de lepeltjes van de vitaminen. En ik heb Dr Brown flessen en dat binnenventiel past precies op 1grassprietje
Bedankt voor je reactie. Dat is inderdaad handig, dat ook andere dingen goed passen. Ik ga hem zeker op mijn lijstje zetten.