Phil en Teds kiwi explorer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nikky1, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    Hoi

We hebben via mp een Phil en Teds kiwi explorer gekocht maar nu zijn we al 3 avonden bezig om dat baby nestje te maken heb al afbeeldingen gegoogeld en op de site gekeken maar nog steeds lukt het ons niet.heeft er iemand misschien een duidelijke foto van?

Alvast bedankt!

2. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    Kan niemand mij helpen?:(

3. misa

misa Niet meer actief

Ik moet even zoeken of ik nog foto's en een beschrijving heb, want wij hebben de wagen ook tweedehands erbij gekocht. Als ik het gevonden heb dan laat ik het je weten!

4. misa

misa Niet meer actief

Ik heb je een pb gestuurd! Als je me je mailadres laat weten kan ik je de beschrijving mailen. Wil het erbij ook wel proberen uit te leggen want ja het is wel een beetje een gedoe om erachter te komen! :)

5. misa

misa Niet meer actief

Naast mijn uitleg via pb, ook nog ff wat foto's!
    Ik hoop dat je eruit komt.

6. misa

misa Niet meer actief

Nog 2:

7. misa

misa Niet meer actief

En de laatste:

8. misa

misa Niet meer actief

De foto's zijn op zwangerschapspagina wel een heel stuk kleiner. Ik kan je ze eventueel groot per mail sturen. Laat dan maar weten. :)

9. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    O ik zag het niet bij verzonden berichten staan dus dacht eigenlijk dat het fout gegaan was. Ook niet zo handig met iPad

Super bedankt voor je uitleg!
    Ben ik echt heel blij mee!
    ziet er wel hetzelfde uit als de onze
    Alleen hebben wij wel dat "tasje" erin gezet vraag me of dat niet te warm is de deksel kan er zeg maar niet af.
    Heb dan wel een idee dat het veilig is misschien met stoten als ie nog zo heel klein is.
    En wij hebben dus wel nummer 1 zitting gebruikt en idd zit het er wel tegen aan maar volgens mij heeft baby daar geen last van zal even goed in de gaten houden dan kunnen we die altijd nog omwisselen.
    Ik zie dat je 38 weken en 4 dagen Dagen bent spannend!
    Ik ben 37 weken en 3 dagen dus ben er ook bijna.
    Weet je wat het word?

Ik probeerde een foto van de onze hier te plaatsen maar dat gaat niet met de iPad denk.
    Wij hebben 100 betaald en hij ziet er keurig uit heb alles in de wasmachine gegooid alleen tasje lukte niet helaas.hij is blauw en alles zat er bij.

10. misa

misa Niet meer actief

Jij mag officieel ook bevallen dus..! Leuk!

Ja die wagen is me wat..! Als ik mijn zoontje in zitje 1 zette en zitje 2 er liggend onder hing, dan zat hij echt op de het liggedeelte daarvan. Dus heel vreemd.. Als zitje 2 bovenop zit en zitje 1 ligt, is dat wat minder.
    Maar lezend uit de beschrijving haal ik dat zitje 2 onder moet. Maar op de plaatjes lijkt het wel zitje 1 (te zien aan dat flapje met het merknaampje erop).
    Ach ja, als het werkt en goed vast zit, is het oke toch?

Ja die 'cocoon' lijkt me ook veel te warm in deze tijd. Ik denk dat je kindje beschut en veilig genoeg ligt zonder dat ding. Het steekt er niet veel ver onder weg. Ach als je het probeert, merk je snel genoeg wat prettig is!

Blauw is een mooie kleur..! Die van ons is grijs/groen. Wel her en der wat verkleurd, maar niet storend. Ben benieuwd als je nog eens een foto hebt..!
    Wij hopen deze wagen ook echt maar een paar maandjes nodig te hebben en hopen dat ons zoontje dan op een kidsit achter onze mura kinderwagen kan blijven zitten. En ik heb ook een draagzak en draagdoek voor de kids, dus we kunnen nog alle kanten op.

Jouw kindje is nog weer iets jonger dan die van mij..! Mijn zoontje is krap 1,5 als de baby (meisje) komt.
    Weet jij wat je krijgt?

Deel Deze Pagina