vraag ik me ook af. hier gaat er gewoon een bakplaat in de oven met oven patat en snacks en binnen no time klaar en knapperig.
Maar bakken jullie dan eerst frietjes en dan 15 wachten op de snacks? En wat maken jullie er nog meer in? Ik was toevallig ook aan het kijken! Dus ik sluit even aan....
Hier is ovenfriet nog nooit echt lekker uit de oven gekomen (wat we ook probeerden ). Snacks al helemaal niet, uit de actifry wel. Hoeft ook veel minder voor te verwarmen, lekker snel, geen warme oven en alsnog een huis dat heel erg ruikt naar snacks. Nee, doe mij maar zo'n apparaat!
Hier ook èèn in bezit en ondertussen de hele familie aangestoken. Wij hebben een actifry, die heeft een rond draaiende arm. wij hebben altijd mini frietjes en die zijn perfect, ook frikandellen en dergelijke zijn goed te doen. laatst weer eens patat uit de frituur gehad en ik vond het niet eens lekker! ik maak ook zelf verse friet van aardappelen. Heerlijk en gezond, je voegt alleen een beetje olie toe. Maar ook vlees bak Ik nu bijna allemaal in de actifry. Veel malser en goed gaar. bijvoorbeeld boomstammetjes was altijd een drama in de pan nu, doe ik nu 12 minuten in de actifry en perfect!
Ook hier een zeer tevreden gebruiker Wij gebruiken de airfryer elke week wel. Maak er van alles in. Patat, snacks, gehaktballen van verse gehakt, verse hamburgers, pistoletjes, kippenpootjes, Cupcakes. Patat hebben we verschillende merken en soorten geprobeerd. Diepvries als vers maar alles komt er even lekker uit. Snacks van Mora zijn het lekkerste erin. Andere blijven bleek en zien er niet smakelijk uit. Pistoletjes doe ik 3 minuten op 180 graden en dan zijn ze knapperig en bruin. Het voordeel van de airfryer met een oven vindt ik dat de airfryer maar 2 minuten hoeft voor te verwarmen i.p.v. 10 met de oven en dingen die je wilt bereiden hoeven ook veel minder lang in de airfryer. Het overtollige vet wat er in de snacks en patat zit druipt uit het mandje en blijft niet op je eten zitten. Afwassen gaat gemakkelijk, wij hebben wel een vaatwasser maar wassen na elk gebruik het mandje en de opvangbak af.
Alleen de normale heeft een.gigabaktijd. De xl heeft een snelle baktijd. Patat een.mand vol een.kwartier en dan kun je meer dan een kilo bakken. 6 minuten voor een frikadel. Valt mee toch?
Ik ben nog steeds bezig met mijn vergelijkende onderzoek tussen de airfryer en de actifry. Ik heb een consumentenbond vergelijking gevonden uit 2012 waarbij het duidelijk is dat de actifry aan de buitenzijde heel warm/heet wordt. Is dat met de huidige versies ook nog zo?
me 2, ik gebruik de friet van Aviko! De huismerk frieten heb ik geen goede ervarigen mee helaas. Wat wij hier ook heerlijk vinden is de gekruide krulfriet van Lamb en Weston! Friet op 13 minuten op 200 graden, en frikandel 8 minuten op 200 graden. Broodjes afbakken ook lekker en de lasagne van de AH past net in het mandje even in de airfryer en klaar! Ik doe er nog veel meer mee! Kipfilet opensnijden en philadelphia ertusen en dan ff in de airfryer! Heerlijk!
Die heb ik dus niet geprobeerd haha, ik bedoelde de frieten van markant, perfect en oke haha die waren echt melig Tnx voor de tip!