Ervaringen airfryer?

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Waauw bedankt voor jullie reacties. Allemaal zeer positief.
    een echte aanrader dus

2. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat vroeg ik me ook wel af, of er echt een voordeel is?

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    vraag ik me ook af. hier gaat er gewoon een bakplaat in de oven met oven patat en snacks en binnen no time klaar en knapperig.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou een pan idd niet alleen kopen voor de friet, dat is wel duur ..
    Wij koken er veel meer in

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik ben positief!!

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Maar bakken jullie dan eerst frietjes en dan 15 wachten op de snacks?
    En wat maken jullie er nog meer in?

Ik was toevallig ook aan het kijken! Dus ik sluit even aan....

7. Onje

Onje Niet meer actief

Ik gooi het tegelijk erin.

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier is ovenfriet nog nooit echt lekker uit de oven gekomen (wat we ook probeerden :p). Snacks al helemaal niet, uit de actifry wel. Hoeft ook veel minder voor te verwarmen, lekker snel, geen warme oven en alsnog een huis dat heel erg ruikt naar snacks. Nee, doe mij maar zo'n apparaat!

9. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hier ook èèn in bezit en ondertussen de hele familie aangestoken. Wij hebben een actifry, die heeft een rond draaiende arm. wij hebben altijd mini frietjes en die zijn perfect, ook frikandellen en dergelijke zijn goed te doen. laatst weer eens patat uit de frituur gehad en ik vond het niet eens lekker! ik maak ook zelf verse friet van aardappelen. Heerlijk en gezond, je voegt alleen een beetje olie toe. Maar ook vlees bak Ik nu bijna allemaal in de actifry. Veel malser en goed gaar. bijvoorbeeld boomstammetjes was altijd een drama in de pan nu, doe ik nu 12 minuten in de actifry en perfect!

10. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Ook hier een zeer tevreden gebruiker :D
    Wij gebruiken de airfryer elke week wel. Maak er van alles in. Patat, snacks, gehaktballen van verse gehakt, verse hamburgers, pistoletjes, kippenpootjes, Cupcakes.
    Patat hebben we verschillende merken en soorten geprobeerd. Diepvries als vers maar alles komt er even lekker uit.
    Snacks van Mora zijn het lekkerste erin. Andere blijven bleek en zien er niet smakelijk uit.
    Pistoletjes doe ik 3 minuten op 180 graden en dan zijn ze knapperig en bruin.

Het voordeel van de airfryer met een oven vindt ik dat de airfryer maar 2 minuten hoeft voor te verwarmen i.p.v. 10 met de oven en dingen die je wilt bereiden hoeven ook veel minder lang in de airfryer.
    Het overtollige vet wat er in de snacks en patat zit druipt uit het mandje en blijft niet op je eten zitten.

Afwassen gaat gemakkelijk, wij hebben wel een vaatwasser maar wassen na elk gebruik het mandje en de opvangbak af.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Heeft deze niet een giga baktijd? Ik heb hier vaak grote eters daa dan niet erg handig toch?

12. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vind er bar weinig aan! Flauwe slappe hap

13. Tese

Tese Niet meer actief

Alleen de normale heeft een.gigabaktijd. De xl heeft een snelle baktijd. Patat een.mand vol een.kwartier en dan kun je meer dan een kilo bakken. 6 minuten voor een frikadel. Valt mee toch?

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Oja dat is wel te doen idd!! De XL versie dus nemen hihi

15. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik ben nog steeds bezig met mijn vergelijkende onderzoek tussen de airfryer en de actifry.

Ik heb een consumentenbond vergelijking gevonden uit 2012 waarbij het duidelijk is dat de actifry aan de buitenzijde heel warm/heet wordt. Is dat met de huidige versies ook nog zo?

16. Onje

Onje Niet meer actief

Voor diegene die geen XL willen ik heb een normale en geen lange baktijd

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

me 2, ik gebruik de friet van Aviko! De huismerk frieten heb ik geen goede ervarigen mee helaas.

Wat wij hier ook heerlijk vinden is de gekruide krulfriet van Lamb en Weston! Friet op 13 minuten op 200 graden, en frikandel 8 minuten op 200 graden.

Broodjes afbakken ook lekker en de lasagne van de AH past net in het mandje even in de airfryer en klaar!

Ik doe er nog veel meer mee! Kipfilet opensnijden en philadelphia ertusen en dan ff in de airfryer! Heerlijk!

18. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Op youtube heb je ook meerdere vergelijkingsfilmpjes.

19. Onje

Onje Niet meer actief

Wij gebruiken oma's patat van Albert Heijn die groene zakken en die zijn erg lekker!

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Die heb ik dus niet geprobeerd haha, ik bedoelde de frieten van markant, perfect en oke haha die waren echt melig :p

Tnx voor de tip!

Deel Deze Pagina