\ Hij is veel sneller! Hij is sneller op 200 graden dan mijn bosch inbouwcombioven. Scheelt denk ik wel 2/3 qua tijd. Ook hoeven veel van mijn broodjes e.d er maar de helft van de tijd in die ze in de oven zouden moeten.
Nou gisteren toch een airfryer gekocht, xl. Eerder maakten we ovenpatat. Altijd bleek en slap of bruin en heel hard (dus nooit lekker). En 20 minuten? Dat redden we nooit, altijd eerder 30/40 minuten. Vandaag de airfryer geprobeerd, man had gewone patat gegaald ipv oven. En eerlijk is eerlijk, met 18 minuten heerlijke patatjes. Mooi bruin en knapperig. Frikadel ook, de kroket was wel wat minder knapperig maar alsnog prima. Wij zijn om.
Wij hebben toevallig vandaag de airfryer gehaald gelijk uitgeprobeerd natuurlijk patat lekker knapperig snacks knapperig en ook bruin wij hebben de xl
Maar mis je dan de frituur smaak niet? Wel eens ovenkroket geprobeerd. Vond het smerig.. en miste echt de frituur smaak.
Wat ook heel goed werkt, zijn de aardappeltoefjes van de lidl! Wordt heerlijk knapperig en nog zacht van binnen