Hoi zouden jullie willen meekijken? Ik kijk een heel heel licht streepje te zien. Ben nu 5 dagen voor nod aan het testen. Hoor het graag thanx!!
Sorry ik zie niks, maar je bent nog vroeg. Probeer het over een paar dagen is met een andere test bijv Kruidvat 2v5, dit zijn rottesten die vaak vals positief zijn
Sorry de laatste keer dat ik jullie lastig val hoor! maar in het echt zie ik echt een heel licht een plusje. Vooral vergeleken met de test van gisteren of zie ik toch spoken?
Op de bovenste zie ik heel licht iets maar durf er nog geen naam aan te geven aangezien ik veel valse heb gezien hier. Probeer overmorgen(als het lukt) opnieuw te testen, als het van HCG is zal het dan duidelijker zijn aangezien het iedere 48-72 uur stijgt.
Ik zie ook een streep op de bovenste. Nu moet ik wel zeggen dat ik bij deze testen meerder malen een lijntje zag, maar echt niet zwanger.. ik zou een andere test pakken! Bij voorkeur de kruidvat 2v5..
Ik zie inderdaad ook wel een streepje op je test maar heb helaas ook dit soort streepjes gehad op deze testen en toch echt niet zwanger toen! Ik hoop voor jou dat het anders is Mischien een idee om een Kruidvat 2voor5 te doen of een Predictor?