Binnenkort (maart en mei) hebben we 2 trouwerijen. Ik ben nu 26 weken zwanger en al een flinke buik. Nu wil ik natuurlijk wel iets leuks aandoen, en niet zomaar mijn positiespijkerbroek. De volgende eisen zijn er: Het moet lang zijn, absoluut geen blote benen! Nou oke, er was 1 eis En die komt bij mij vandaan hoor, niet van de bruidsparen. Oja, en niet wit uiteraard. Weten jullie iets leuks? Mag een jurk zijn, of een pantalon met iets leuks erboven... Suggesties zijn welkom!
mamalicious heeft super leuke kleding, ook voor speciale gelegenheden, en is niet al te duur. Toen ik 37 weken zwanger was heb ik nog zo'n jurkje gekocht om iets leuks aan te hebben toen wij snel even gingen trouwen. Ik had er een legging onder van hetzelfde merk en een leuk topje dat meteen stevigheid aan mijn buik en borsten gaf. (voordeel, net na je bevalling zitten die jurkjes ook super!)
Hmm, leggings gaan het ook niet worden voor mij. Het moet echt lang zijn (ik heb olifantenpoten en wil dat niet laten zien!) en dus ook niet strak om de benen heen. Echte lange jurken kom ik helemaal niet tegen bij positiekleding, of ligt dat aan mij?
Maternity Dresses, Maternity Wedding Dresses and Maternity Evening Wear by Tiffany Rose ASOS Maternity | ASOS MATERNITY EXCLUSIVE Maxi Dress With Embellishment at ASOS (geen ervaring met bestellen trouwens hoor, maar deze sites lijken mij wel leuk) Veel plezier in ieder geval!
Waar woon je? In Arnhem zit dreamdresses, hebben super leuke jurken, ook voor maatje meer/zwanger of combi
Ik heb nog een mooie positiejurk van Mamalicious te koop. Gekocht vorig jaar juli, mijn vader werd 50. Daarna eigenlijk nooit meer aangehad. mama-licious - positie jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Pb me maar als je interesse hebt.
Ik heb een jurk van Tiffany Rose (zie eerdere link) besteld voor mijn eigen bruiloft. Supermooie jurk en makkelijk zaken doen met ze hoor. Je kunt ze ook makkelijk telefonisch bereiken!
Lang en zwart kan ik natuurlijk altijd wat mee...met een mooie shawl ofzo... Alleen ben ik bang dat XL te groot is. Waar woon je ergens? Als het in de buurt is wil ik wel even passen.
Evt een korter jurkje (over de knie ) met mooie laarzen eronder? Hoewel ik die lange van Kikim ook wel heel mooi vind hoor! Mooi jasje erop en je bent heel gekleed denk ik!