Grr dacht er uit te zijn (geboortekaartje)!

Discussion in 'De babyuitzet' started by rce86, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hallo!

Ik weet eindelijk ongeveer wat ik wil qua geboortekaartjes..
    Ik had een afbeelding op internet gevonden (zie album) en de binnenkant ook al helemaal af.
    Wou het laten maken op www.geboortepost.nl en dat ik na de geboorte alleen nog wat gegevens moest invullen en dat geboortepost het verder meteen zou opsturen.. Heerlijk!(werd namelijk helemaal gek van de gedachte een geboortekaartje te moeten uikiezen en in elkaar zetten enz.)
    Nu heb ik een proefdruk laten maken en wat blijkt...de voorkant is niet scherp!

Ik zoek nu dus naar een soortegelijke voorkant (ook met de naam schuin)
    kan iemand mij daarbij helpen?

2. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Waarom stuur je niet een mailtje naar geboortepost.nl? Ik had een soortgelijk probleem met een geboortekaartje en ze hebben meerdere malen de voorkant (gratis) voor me veranderd.
    Wellicht dat ze jou ook kunnen helpen?

3. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik zou ook een mailtje sturen!

Maar als je ergens een leuke afbeelding vind, kun je 'm misschien zelf maken?(of laten maken door iemand die goed is met Paint Shop Pro of iets dergelijks ;) )

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik ben het een beetje vergeten hoe het zat maar ik weet dat de drukproef bij ons toen ook niet goed ging, heb toen meteen gemaild en kreeg meteen reactie, en nog een dag later een nieuwe drukproef, die was wel goed. Verder hebben ze de kosten ook netjes gecrediteerd.

Als je even belt, kunnen ze vast vertellen hoe het komt lijkt mij en het voor je oplossen. Wel vervelend he! Succes!

Share This Page