ervaringen Alecto dect digitale babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mariska165, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden,

ik kreeg net een reclamefolder van de Blokker in de deur. En daar staat de alecto dect digitale babyfoon in de aanbieding van 89,95 nu voor 34,95.

Is er iemand die ervaring heeft met dit type. En ja bevalt deze en zo nee dan wil ik het ook graag weten want dan haal ik hem al niet op dan koop ik liever een duurdere die wel goed is.

Ben benieuwd naar jullie reacties;)

2. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Ik weet helaas voor je niets van deze babyfoon, maar mocht je uiteindelijk toch voor een andere kiezen, dan heb ik nog wel een tip voor je.
    Als je via Zester lid wordt van Ouders van Nu of Kinderen krijg je een babyfoon met camera erbij kado. Kijk maar eens op de site, is misschien best leuk voor je. Niet vergeten om het lidmaatschap weer op te zeggen, anders is het leuke van de aanbieding erweer af ;)

Groetjes Druppie

3. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Shit, zit ik net hele reactie te typen druk ik verkeerde knop in.... haha.
    Okee opnieuw maar nu toch korter;
    Alle alecto DBX- babyfoons zijn goed. De reacties op kieskeurig voor deze (dbx 85) zijn goed. Vriendin van mij heeft deze ook in 2-voud (voor beide kids 1).
    Ik heb zelf de 99.
    Ik heb even de specificaties bekeken van de 85.
    Wat ik zou missen is de muziek. Maar wat je niet hebt mis je wellicht ook niet. Maar mijn dochter is heeel gehecht aan de muziek. Heeft ons al vaak geholpen haar rustig weer in slaap te brengen. Bijv. als ze 's-nachts wakker werd. En nu nog steeds slaapt ze altijd in met de liedjes en als ze tussentijds wakker wordt roept ze altijd 'liedjes aan'. Maakt haar altijd rustig.
    Maar als je het niet hebt, bedenk je wel wat anders schat ik in.

Terugspreekfunctie zit erop. Bij baby denk ik; waar is dat nou handig voor. Maar baby's worden ook groter. Ik vind het echt ideaal; ik kan nu aan mijn oudste vragen wat er is en ook zeggen dat ik niet naar boven kom. Ze zegt ook als ze gepoept heeft dus dan kan ik snel naar boven :p. Handig dus!

Bereik is bij allemaal hetzelfde. En de alecto's zijn heel storingsvrij.

Zeker voor de prijs waarvoor hij nu te koop is bij Blokker zou ik zeggen; goede deal!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    DBX serie van Alecto is goed. Is echt een mooie aanbieding, alhoewel ik toch voor de DBX-88 ga. (die is trouwens volgens mij het goedkoopst bij de Megapool.nl)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wij hebben ook de 88 die vind ik erg goed en idd wij hebben de muziek ook veel gebruikt. Ook besteld bij megapool goede service

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben de 85, volgens mij is dat die babyfoon van de aanbieding. Prima ding, wel snel erbij zijn wat voor je het weet is hij uitverkocht. (was toen in ieder geval bij ons zo met de blokker aanbieding. Maar niet getreurd; uiteindelijk 5 cent goedkoper via internet gekocht. ;))

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Wij hebben hem ook. toendertijd ook bij de blokker in de aanbieding gekocht!
    Een prima babyfoon! Doet het goed, stoort niet, zit een lief lampje op en terugpraat functie!
    (Erg makkelijk als de oudste boven speelt)

Heb voor mijn oudste een andere babyfoon van hetzelfde merk gehad. Wat een drama ding was dat! Die stoorde alleen maar, en zelfs na het krijgen van een nieuwe precies hetzelfde probleem!

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    bedankt voor alle reacties. Als ik jullie zo hoor dan bevalt hij dus aardig goed.
    Ik ga straks gelijk even naar de blokker om er 1 te halen.

Deel Deze Pagina