Ervaringen Alecto DVM 70 video babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door gizmobo, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmobo

gizmobo Niet meer actief

Wie heeft er ervaringen met de Alecto DVM 70 video babyfoon?

2. Meg1982

Meg1982 Lid

13 nov 2009
    85
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben deze babyfoon nu ongeveer 2 jaar en bevalt prima. Je kunt de gevoeligheid goed instellen dus snachts hebben we hem vaak minder gevoelig staan omdat ons zoontje al 20 maanden is en we hem toch wel horen :)

Maar toen we van de zomer in de tuin zaten werkte hij ook prima.

Wel moet je uitkijken met de antenne, die liet bij ons na een jaar los (zoontje was er mee aan het spelen). Is overigens kosteloos binnen 2 weken gerepareerd door Alecto.

Veel succes met kiezen & gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. JMMH

JMMH Niet meer actief

Wij gebruiken deze babyfoon sinds 4 maanden. We zijn tevreden hierover. Beeld is niet super scherp (met name in het donker wat minder), maar goed genoeg om te zien of je baby goed ligt, slaapt of wakker is. Het is inderdaad handig dat je de gevoeligheid kunt bijstellen. De liedjesfunctie en terugpraatfunctie gebruiken we niet zo vak.

Al met al een aanrader!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik vind hem echt ideaal! Ons zoontje werd in het begin ook heel rustig van muziek, dus als hij snachts wakker werd deed ik vanuit mijn eigen bed eerst een muziekje aan en meestal viel hij in slaap, deed hij dat niet, dan was het gewoon etenstijd voor hem.
    De terugspreekfunctie gebruik ik niet, want daar schrikt hij van haha.
    Als ik beneden ben heb ik de babyfoon continu op beeld staan en snachts staat hij op de ecomodus. Hij laat dan alleen beeld zien als er ook daadwerkelijk geluid is.
    Als ik geen beeld babyfoon had gehad, dan sliep hij nu denk ik nog op mijn slaapkamer :D

5. gizmobo

gizmobo Niet meer actief

Bedankt voor de ervaringen dames.
    Wij zijn er nu uit; we kopen hem!
    Hij is tm morgen bij mediamarkt in de aanbieding!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Super ding! Helaas is bij ons het hoofdstation van de kast afgevallen en nu kapot... MAar we hebben hem met heel veel plezier gebruikt (20 maanden lang)

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Vind het ook een toppding...alleen maakt het ons internet wel erg traag. Zit ook op wifi en je ziet echt verschil in snelheid of hij aan of uit staat.
    Beeld is hier trouwens wel scherp en mooi van kleur..ook in het donker.
    Liedjes zijn echt vreselijk en maken haar echt overstuur...terugspreekfunctie is handig om met elkaar te praten..baby gelooft er niets van :D

Deel Deze Pagina