Aub iemand die me kan helpen... ik had een sidecut (geschoren aan de zijkant) die ben ik inmiddels weer aan het laten groeien. mijn haren heb ik altijd zwart geverfd. Van nature ben ik donkerbruin. gisteren wilde ik mijn haren wat lichter verven een keer wat anders dacht ik. dus hup naar de etos . Ontkleuring gehaald vam syoss. Werkt super goed. Alleen bij de uitgroei spierwit. Maar de rest gewoon beetje mahonie of zo. (Plaats zo foto) Ik had dus bij die syoss ontkleuring nog donkerblond gehaald. Maar ik dacht dat kan ik beter ruilen tegen wat roods want mijn punten zijn nu toch al met een rode gloed dat gaat vast niet pakken. oma op pad gestuurd om tw gaan ruilen. Dus intens koperrood werd het. nouuuuuu ik ben bij de uitgroei fel oranje en onder vind ik het wel een mooi kleurtje. Maar wat nu?? Hoe krijg ik het egaal hahhaa. Let niet op mijn make up loze kop. De zon was fel haha. dit was dus na de ontkleuring
Ai, ik zou er zelf even niks meer aan durven doen. Zou even advies vragen aan een goede kapper, die kan je vast helpen hiermee!
You made my day Sterkte!!!! Je kunt nog je haar een beetje bij-bleken en ontkleuren en tegen iedereen verkondigen dat je een nieuwe mode volgt uit Scandinavië - wellicht trappen er mensen nog in.
Inderdaad sowieso niet zelf meer gaan knoeien. En als je de straat op moet doe je gewoon alsof het hoort, geloof me, er zijn mensen die er erger bijlopen en er trots op zijn
Whaha ja die zien me al aankomen hahaha. oh zelfs ik lag iedere keer als ik in de spiegel kijk. had ik het zaterdag zo was het geen probleem dan was ik wel de straat op gegaan. Maar nu haha
Ik zou er een spoeling overheen gooien, nadeel aan ontkleuren is dat je haar verschrikkelijk broos wordt en dus breekbaar is Ik zou mocht je besluiten het te verven er een bruine astint over heen gooien. Iig een askleurige spoeling dat heft een beetje (met nadruk op beetje) het oranje op. Anders kapper! Om je verhaal moest ik trouwens lachen, maar de kleur kan je best hebben, juist omdat alleen het korte zo knaloranje is, mocht je dat zat zijn kan je dat ook een ander knalkleurtje geven
Oeps Je haar zit nu naar rechts, hup naar links kammen en je ziet er niets meer van Dan over 2 weken een spoeling en hopen dat het beter uitpakt als deze actie...
Hahaha, intens koperrood is het zeker... Met de nadruk op intens :') Ik zou de kapper even bellen, maar ik vrees het ergste
Het doet mij denken aan de papegaaien-mop! Komt een kauwgum-kauwend meisje bij de supermarkt met haren in verschillende kleuren, oranje, blauw, geel, groen, rood en paars... Alles door elkaar. Staat er zo'n man naar haar te staren... Zegt ze brutaal: KUN JE HET ZIEN, OUWE, WAT KIJK JE NOU? Zegt de man: nou, ik heb jaren geleden eens een papegaai gen**kt en ik vroeg me af of jij mijn dochter was. Hij is oud en ook toepasbaar met kippen (een hanenkam etc.) maar daar moest ik gelijk aan denken No offence TS, het valt in principe nog mee. Je had ook een regenboog-pony kunnen zijn