Dames, na 3 miskramen ( 2x bij 6.5 weken & 1 x lege vruchtzak) hebben wij na veel aandringen en gezeur een doorverwijzing ontvangen voor het AMC. Na de 2e miskraam hebben wij al de standaard onderzoeken laten doen: schildklier, homocysteine, chromosomenonderzoek en stolling. Hier kwam op zich niks uit, alleen was mijn Factor VIII lichtelijk verhoogd. Maar daar kon het niet aan liggen zei de gyn....:-S Wie heeft ervaring met het AMC? Ben benieuwd wat ze daar gaan doen, graag hoor ik jullie ervaringen!
Geen ervaring met het AMC, wel met het LUMC miskraamspreekuur. Volgens mij doen ze dezelfde bloedonderzoeken. Ik zou eerder naar Gent gaan, zeker met een afwijkende waarde. Daar krijg je eerder medicatie en nog wat andere onderzoeken. Succes!
Ja heb ik. In het AMC doen ze precies die onderzoeken, en spiegelen je dan voor dat je goede kansen hebt op een kind. Medicatie krijg je niet. Zonde van je tijd. Ga naar Gent. Flinke wachttijd, maar dat is het waard.
Niet wat ik ervaren heb. Top begeleiding gehad, tijdens al m'n zwangerschappen, en met medicijnen. Meld je bij het centrum voor voortplantingsgeneeskunde en niet bij de gewone afdeling gyneacologie. Succes!
Het AMC is idd top bij de begeleiding van risicozwangerschappen en extreem prematuren (weet ik helaas alles van), maar de afdeling herhaalde miskramen is zeker niet top. Die doen niets extra's en zullen je nooit iets voorschrijven als het protocol dat niet voorschrijft. En daar gaat het hier even om, volgens mij. Ze draaien daar gewoon het standaardprotocol af dat ze in elk streekziekenhuis ook volgen. En die heeft TS allemaal al gehad, zo te lezen. Vandaar dat Gent een beter idee is, dat bespaart een hoop tijd en teleurstelling.