Hoi dames, ik heb vorige week de terugplaatsing gehad van een mooie cryo, een blastocyste, die al goed aan het delen was (5a kwaliteit noemde de gyn het). De terugplaatsing was in natuurlijke cyclus, dus zonder medicatie. Ik moet nog tot maandag wachten, maar jongens, wat vind ik het zwaar deze keer!!!! Dit is de vierde terugplaatsing uit onze eerste icsi (verse tp en al twee cryo tp's gehad) en met elke terugplaatsing wordt het wachten zwaarder! Ik heb na elke terugplaatsing zware menstruatieachtige krampen. Daar lees ik verschillende verhalen over (goed/niet goed). Verder geen symptomen behalve ontzettend moe (maar ja, dat doe ik mezelf aan ) en jeukende tepels. Ik kan me nergens meer op concentreren en ben o mijn werk alleen lichamelijk aanwezig, haha. Pffff, hoe kom ik de dagen nog door tot maandag??? Fijn dat ik het even van me af kon schrijven!
Wauw! 4 terugplaatsingen uit 1 ICSI! Dat vind ik al heel wat hoor. Heb geduld, het zal je uiteindelijk lonen.
Je kan zelfs al op 10 dpo al licht positief testen. In jouw geval dus 5 dagen na de terugplaatsing Maar ik weet hoe erg de wachtweken zijn als geen ander
Haha jullie zet haar aan om eerder te testen haha! Deed ik ook altijd al hoor. Ik zit vanaf vorige week donderdag ook weer op dat vervelende wachtbankje. Ik mag van mijzelf pas het weekend testen, eens kijken of dat vol te houden is.
Hoi ik had na 8 dagen na de terugplaatsing(blasto) getest en er was een licht roze streep .....ik kon niet wachten.....
Ooohhhh, ik heb me juist voorgenomen niet te vroeg te testen! Dat heb ik bij de vorige tp wel gedaan met een positieve test, maar helaas was het hcg op de dag van de bloedtest te laag en daarna ging het ook mis. Blij met een dooie mus dus. Hebben jullie iets van symptomen gehad waardoor jullie eerder gingen testen? Kaaat, we gaan precies gelijk op! Mijn terugplaatsing was ook donderdag! Ik mag de 20e een bloedtest doen of de 22e een urinetest. Volgens mijn app moet ik de 19e ongesteld worden en mijn gevoel zegt dat dat ook gewoon gaat gebeuren. Voel jij al iets??