Wellicht die hormonen ja, niks aan te doen. Op naar de volgende ronde! Ik ben home alone deze hele week incl. weekend. Mijn vriend zit sinds vrijdag voor een opdracht in Spanje. Vanavond met een vriendin naar de sauna! Wij reizen altijd georganiseerd, tenminste, als we een rondreis doen. Wij zien het niet zitten alles zelf te regelen en we vinden het leuk om aanspraak van anderen te hebben. En op het einde lekkere stranddagen, dan zijn we lekker met zijn tweetjes!
Een hele week alleen....dat is wel een beetje saai zeg. Is je vriend vaker voor zijn werk in het buitenland? Wat voor werk doet hij? En wat voor werk doe jij eigenlijk? Heerlijk hoor een avond naar de sauna. Hoe hebben jullie het gehad? Waar zijn jullie geweest? Ik ga ook regelmatig met een vriendin. Wij hebben de volgende afspraak ook al weer gepland staan. Ik ben ook wel eens georganiseerd op reis geweest. Dat was met dezelfde vriendin als waarmee ik naar de sauna ga. Ik vond dat ook supergezellig met zo'n groep! Ik ga er snel vandoor nu, anders ben ik nog te laat op mijn werk! Tot later weer!
hi hi wij gaan helemaal off topic he? Ja saai hoor zo alleen thuis, maar ik heb zo mijn adresjes waar ik lekker bij kan komen eten. En mijn poezen houden mij gezelschap. Mijn vriend heeft een reclameburo en dit is zijn eerste opdracht voor een klant waarvoor hij moest reizen (fotoshoot) Ik ben secretaresse/office medewerkster. Wij zijn naar Thermen Roosendaal geweest. Op zich niet mijn favoriet, maar lekker dichtbij, zo weer thuis voor een avondje. Deshima in Den Bosch vind ik heel leuk, maar die is een tijd dicht geweest voor verbouwing enzo. Waar ga jij meestal heen? En wat moet jij 's ochtends vroeg op zeg, wat doe jij voor de kost?
Haha, off topic inderdaad. Het is inderdaad wel gezellig om dan regelmatig bij iemand anders aan te schuiven. Kun je overal weer lekker bijkletsen. Met poezen in huis is het inderdaad ook wel gezellig! Hoeveel hebben jullie er? Wij hebben een hondje. Het is een boerenfox. Heb haar uit het asiel gehaald toen ze vier maanden oud was. Erg leuk! Ze is nu 4 jaar. Klinkt goed, zo'n reclameburo. Runt hij dat alleen? Is hij dat buro zelf begonnen, of heeft hij het van iemand overgenomen. Spannend hoor, een eigen zaak beginnen. Wel leuk voor hem om een opdracht in het buitenland te krijgen. Ik ben verpleegkundige, dus als ik een vroege dienst heb, dan begin ik om 7 uur. Vind het niet erg hoor, om zo vroeg op te staan. Ben het wel gewend. Ben dan ook om half 4 klaar, dus dan heb ik nog een lange avond. Dat is wel lekker. Ik ben ook wel eens bij de Thermen in Roosendaal geweest. Ook niet mijn favoriet, maar op zich wel lekker. Deshima vind ik ook erg leuk. Daar gaan wij ook regelmatig naar toe. Verder gaan we ook regelmatig naar de Thermen in Goirle en Tilburg. Allebei ook wel gezellig vind ik. Ik zal zo mijn bed eens op gaan zoeken. Morgen nog één dag werken en dan woensdag op vakantie. Heb er echt héél veel zin in. We nemen woensdag om 6.10 uur de trein. We vliegen om 10.20 uur naar Lima. Kom morgen nog wel even langs hier, en daarna dus drie weken niet.... Kom daarna wel terug hoor, want vind het wel gezellig zo! Hoop goed nieuws te horen als ik terug ben!
Hij runt het bureau met nog 2 partners, en inmiddels uitgegroeid met personeel en stagaires. Het bestaat al 5 jaar. Een hondje is ook heel leuk, al ben ik echt een kattenmens. We hebben er 2. Die laten zichzelf uit Had net mijn vriend aan de telefoon, die wil zodra hij terug is ook met mij naar de sauna, maar hij mag niet te lang van mij, is niet goed voor de spermafabriek he! Nog een dagje werken en dan heb je vakantie! Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie! Lekker genieten zo met zijn tweetjes, want binnenkort is het afgelopen met de pret en een baby erbij en kun je mooi een tent aanschaffen om te kamperen in Zuid-Frankrijk (ook leuk) DOEI!
Haha, hoop dat we snel die tent aan moeten schaffen dan! Alle spullen zijn ingepakt. Toch altijd nog redelijk hectisch, zo'n dag voor je weg gaat. Moest natuurlijk eerst werken tot half 4. Toen mijn auto naar de garage gebracht voor een grote beurt en keuring. Die kan ik nu weer op halen als we thuis zijn. Nog even naar de apotheek mijn nieuwe spuiten op gehaald voor de volgende maand. De laatste was en strijk natuurlijk nog even weg gewerkt. Vanavond bij mijn moeder gaan eten. Eén van mijn broers en zijn vriendin waren er ook met hun zoontje van 7 maanden. (ons petekindje! ) Toen we thuis kwamen zijn de ouders van mijn vriend en zijn zus nog even langs geweest. Nu weer rust in huis. Ik heb nog even tijd om achter de computer te kruipen en mijn vriend ligt bij de tv (natuurlijk) voetbal te kijken. Morgen vroeg om 6.10 uur nemen we de trein naar Schiphol, we vliegen om 10.20 uur. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar vind het ook wel weer spannend hoor! Klinkt trouwens erg goed zeg, dat bureau van je vriend. Al uitgegroeid met personeel en stagaires, dan moet het wel goed gaan natuurlijk. Zal hem vast erg veel tijd gekost hebben om het allemaal zo op te zetten. Knap hoor! Wat die katten betreft. Dat is inderdaad wel het grote voordeel, dat je ze niet uit hoeft te laten. Maar ja, ik vind katten ook geweldig, maar ben echt een hondenmens, dus dat uitlaten heb ik er wel voor over. Mijn hondje is nu bij ons mam trouwens, de komende drie weken. Vind het altijd wel raar hoor, om haar drie weken te moeten missen. Al heb ik dat gevoel nu ook wel om voor drie weken afscheid te nemen van mijn neefje! Haha, de sauna is inderdaad niet goed voor de spermafabriek. Mijn vriend vindt de sauna echt niets aan. Vind het soms wel eens jammer, lijkt me heerlijk om samen naar de sauna te gaan, maar nu komt het wel even goed uit... Zal zo eens even gaan douchen en mijn bed opzoeken. Moet er weer op tijd uit natuurlijk! Zal ook wel even duren voor ik in slaap val, de dag voor mijn vakantie duurt dat vaak toch net iets langer. Nou meid, ik hoop je in ieder geval na mijn vakantie weer te spreken hier! Vind het wel gezellig zo. Weet niet meer zo goed wanneer jullie nou naar Cuba gingen. Nou ja, ik zie het wel als ik weer terug ben. Zoek je wel weer op hier! Mochten jullie dan al weg zijn, dan wens ik jullie ook een heel goede vakantie! Tot later weer!
ook hier een "klant" van het Amphia in Breda. Een jaartje geleden begonnen op de afdeling fertiliteit, en dan nu gynaecologie. Ik vond het altijd wel prettig, enige nadeel was dat je vaak verschillende artsen had. Mijn ervaring was juist dat de fertiliteit spreekuren nooit veel uitliepen, heb maar 1 of 2 keer lang moeten wachten (30-40 minuten). Bij de gynaecologie heb ik tot nu toe iedere keer zo lang moeten wachten... Ik vind trouwens die nieuwe afdeling wel heel mooi geworden (kan ook niet anders, vergeleken met die portokabins eerst )
@zuster Suus -->> sorry voor mijn late reactie haha.. maar heb het druk met slapen Ik ben gelijk aan de ivf begonnen. Dit omdat ik een buitenbaarmoederijke zwangerschap heb gehad en nog maar 1 beschadigde eileider heb.