Sinds gisteravond ben ik aan de Clomid. Ik zit nu op de vijfde dag van mijn ongi. Volgende week woensdag (12e cyclusdag) moet ik weer naar mijn fertiliteitsarts voor een echo. Ze kijkt dan hoe het met de eitjes staat. Door de spanning heb ik eigenlijk vergeten te vragen hoe alles verder gaat verlopen m.b.t. klussen e.d. Moeten we nu ook de echo afwachten voordat we mogen klussen? Of mogen we bijvoorbeeld van het weekend al wel aan de slag? Wat wordt er meestal geadviseerd en wat kan ik allemaal nog meer verwachten? Verder is er afgelopen dinsdag ook bloed geprikt voor een uitgebreid bloedonderzoek. Wat houdt dit eigenlijk in? Tijdens mijn eerste onderzoek was ook al bloed geprikt. Ik was toen niet ongi. Zijn er als je ongi bent nog meer dingen uit je bloed te halen? Wie heeft hier verstand van...? Laat het me maar weten. xxxies
Gewoon lekker klussen wanneer je zin heb. de gyn raad ons aan om de andere dag. Vooral rond de vruchtbare periode. Waarom ze nogmaals bloed onderzoek doen weet ik niet. Dit kan je gewoon vragen wanneer je je FM krijgt.
Cira misschien een stomme vraag hoor. Maar wat is FM? Ik moet nog steeds een beetje thuis raken in al die afkortingen op dit forum. Maar het is niet zo dat er teveel risico is als je nog niet weet wat de werking van Clomid is? xxxies