Als de bult niet weggaat, kun je vragen om een echo te maken in het ziekenhuis. Kunnen ze zien hoe groot en diep. Vind het zelf, nogal een eng idee dat er alleen maar wordt afgewacht. Zonder dat ze weten hoe diep dit van binnen door gaat. Het zit toch bij een lichaamsdeel wat hij zijn hele leven nog nodig heeft! Daarnaast wil je denk ik ook heel graag een oorzaak hebben, aangezien deze klachten vaker terugkomen. Verstopte klieren? maar waardoor? Eerder in dit topic wordt geopperd dat het misschien in verband zou staan met zijn liesbreuk ok. Dat is bijna onwaarschijnlijk aangezien ze bij een liesbreuk niet in de vrije buikholte komen, en het rectum/anus voorbij een spierlaag ligt, dus dat evt. bactierien daar zouden komen, door 2 aparte ruimtes heen lijkt mij onwaarschijnlijk. Sterkte hoor, hoop dat je mannetje snel opknapt!
Nou zo denk ik er dus eigenlijk ook over....het is zo vaag...de huisarts zei dat ik het anders maar even bij de kinderarts moest voorleggen maar daar hoef ik pas over een maand weer naar toe. Dat het met de liesbreuk te maken heeft is idd uitgesloten, dat is een heel ander gebied. Het is idd een lichaamsdeel wat hij zijn hele leven nog nodig heeft, ik heb al de nodige doemverhalen in mijn hoofd laten afspelen maar dat moet ik ook niet doen. Ik denk dat ik op dit moment het beste kan beoordelen of lucas zichzelf is. Dit weekend gaan we naar mijn ouders, maar mijn moeder heeft het nl van de HAP daar al klaar liggen voor de zekerheid