Hulde aan mijn baas

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door lizab, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo Meiden,

Ik wil het gewoon graag even kwijt. Wil echt heel graag mijn baas een pluim geven!

Ik werk als intercedente bij een grote uitzendorganisatie (de grootste in nl) en vanaf het begin af aan ben ik al super behandeld. Ik werk vanaf ong. 22 weken nog maar halve dagen ivm extreem veel harde buiken. Dit was totaal geen probleem, en ze hebben me zelfs overgeplaatst naar een vestiging in mijn woonplaats omdat dat voor mij veel makkelijker was. Ik had dan ook geen reistijd meer. Alles was mogelijk, en er is echt op alle mogelijke manieren rekening met mij gehouden.

Vervolgens heb ik ook nog een stel supercollega's die wekelijks bellen hoe het gaat. (ik ben ondertussen medisch, heb streptokokken B en ben in de 1e week van mijn verlof opgenomen geweest met vroegtijdige weeen) Zelfs mijn sinterklaaskado hebben ze bewaard en wouden ze zelfs al langs komen brengen (wij krijgen geen kerstpakket maar met sinterklaas en met kerst een mooi kado) Ook bij alle etentjes/activiteiten word ik nog steeds trouw betrokken. Helemaal leuk.

Ondertussen kreeg ik vandaag mijn salarisstrook. Mijn werkgever heeft alles geregeld mbt de uitkering van het UWV, en mijn werkgever betaald dan ook gewoon mijn salaris door. Naast een super dikke eindejaarsbonus waar ik erg blij van werd, heb ik gewoon ook salarisverhoging gekregen en een onkostenvergoeding. Dit terwijl ik al met verlof ben! Had hier dus echt niet op gerekend. Mijn baas kan nu dus echt niet meer stuk!

Moest het echt even kwijt. :)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.433
    36.323
    113
    hee meid, super hoor! Fijn om te lezen dat het zo ook kan, je hoort zoveel vervelende verhalen.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Fijn dat het ook zo kan. Goed om te lezen.

kwebbel

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Super he!

Ik vergat nog helemaal erbij te zetten dat ik ook al contractverlenging heb gekregen. (een half jaar van tevoren. :) ) Dan kon ik lekker rustig mijn verlof in. hahahaha.

5. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Zow lekker....

Hier ook een super baas...ook loon omhoog...
    En een lekker kerst bonus gehad.... en minder werk... heerlijk vraag me af wat er nog meer komt omdat ik nog niet ver ben

Altijd fijn he z'n baas

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: ben jaloers...haha ik heb echt een kloten baas. Doet moeilijk over halve dagen werken ivm BI en ziekenhuisopname. Was niet blij dus dast UWV geregeld moet worde, zal t ook niet leuk vinden om me dus gewoon loon door te betalen...en hij zeikt gewoon echt over alles.

Maar goed niets aan te doen, haha ik zeg gewoon: HOERA voor jullie bazen! Helemaal top en zorg dat je die baan houdt met zo'n topbaas! ;)

7. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    :confused: :confused: pfff ik wou dat ik die mazzel had. Heb het nog nooit getroffen met een werkgever. Zijn allemaal maar ett**bakken. Goeie werkgevers zijn zeldzaam. Als je er 1 hebt wees er dan inderdaad trots op.

Liefs Mariska

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Er bestaan ook goeie bazen, die wel snappen dat jij niet de rest van je leven zwanger en dus ziek / zwak / misselijk bent! :thumup:

Geweldig om te lezen dat het ook op een andere manier kan!

9. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Eveneens hulde aan mijn baas! Ik wilde eigenlijk doorwerken tot vier weken voor de bevallingsdatum (+ een vakantieweek). Voor de kerst ging het echter helemaal niet goed. Baas vroeg hoe het ging, dus ik zei 'eerlijk gezegd vind ik het heel zwaar!' Baas wilde direct van alles regelen dat ik per direct nog maar halve dagen hoefde te werken en dat ik eerder met verlof kon. Halve dagen werken is niets voor mij, dus dat doe ik niet. Eerder met verlof is wel goed voor mij, dus nu mag ik twee weken eerder met verlof. Heb echt een superbaas. Ben heel blij met hem, hij doet nergens moeilijk over en regelt alles voor me. Had ik het met hem over straks misschien tijdelijk kolven op het werk. Zegt hij: 'geen probleem. Er zijn er wel meer die dat hebben gedaan. Dan krijg je gewoon een sleuteltje van een kamertje dan kun je daar in alle rust kolven. En als dat tijdens de les moet, dan lossen we dat ook wel op. Echt super zo'n baas!

Liefs,
    Sonja

10. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    waar werken jullie allemaal?

haha

seriues ben echt nieuwschierig!

super allemaal