Hoi allemaal, Ik ben begonnen na de geboorte van mijn dochtertje met het geven van borstvoeding. Nou ben ik dat gaan afbouwen toen ze 1 week oud was omdat ik het allemaal niet meer zag zitten en ik meer rust nodig had die ik op dat moment met borstvoeding niet kon krijgen. Met veel moeite zijn we overgestapt op de fles wat nu goed gaat. Toch heb ik nu mijn dochter 8 weken oud is weer de behoefte om haar borstvoeding te geven. Ik heb eigenlijk sinds een week of 2 best wel spijt van mijn keuze. Nu was mijn dochter vanavond erg aan het huilen en heb ik haar aangelegd nadat ze al 20 minuten geen fles of speen wilde accepteren, ze begon gelijk te sabbelen en werd rustig om vervolgens na 2 minuten in slaap te vallen, nu dus nog meer spijt dat ik gestopt ben! Wat vinden jullie, moet ik weer overstappen op borstvoeding? Ik weet zelf niet zo goed hoe ik dat dan zou moeten aanpakken, zou haar het liefst weer live willen voeden...! Aan de andere kant heeft het ons zo veel moeite gekost om haar aan de fles te krijgen... voel mezelf nu erg egoïstisch dat ik de keus heb gemaakt om te stoppen maar is het dan nu ook niet egoïstisch om haar weer helemaal te moeten laten wennen aan de borst? Wat is jullie idee hierover? Ik denk trouwens zelf dat ik de productie zo weer op gang kan krijgen aangezien ik soms nog drup.. haha Alvast bedankt!
Als je het echt graag wil en ook het idee hebt dat het op gang brengen van de productie niet veel moeite kost zou ik het zeker doen!