Hallo daar, Mijn broertje gaat 6 februari trouwen en ik ben getuige Door eerdere gelezen berichten hier ben ik gaan kijken bij ASOS. Zie er echt leuke en niet al te dure jurken! Maaaaaar ik ben altijd wel wathuiverig voor bestellen uit het buitenland. 1 door onbekendheid. Worden de spullen wel (snel) geleverd? 2 door de maatvoering. Iemand ervaring met de maten daar? Draag normaal 40. Moet ik dan gewoon site 12 nemen of vallen hun spullen groot? Of juist klein? Hoop dat iemand ervaring met deze site heeft!
vind de maatvoering normaal vallen behalve hun jeans maten niet die waren me altijd te groot. ik heb mt 44 en neem vaak een 16 bij hun snelle levering trouwens
Ik ben erg fan! Heb zelf bij h&m in Nederland maat 38 (soms 40 qua broek), bij Zara maat M en bij asos maternity nu maat 10! Denk dus dat jij met 12 goed zal zitten! Ze leveren erg snel als je Express besteld, kost wel wat extra. Terugsturen per post kost wel geld, en geld terug duurt even maar krijg je gewoon. Kortom ik vind het betrouwbaar en stukken leuker en betaalbaarder dan veel andere merken! Veel shopplezier