Hallo, ik ben druk op zoek naar bovenstaande. Lastig om iets leuks te zoeken dat ook persoonlijk is, maar tegelijk niet duur (paar euro per persoon). Hebben jullie wel eens kleinigheden gekregen die je ook echt leuk vond? Ze krijgen er een leuk kleine tekst bij. Het is geen afscheidskado, gewoon een presentje
Ik heb ooit eens een buddha sleutelhanger gekregen.. Zag ze later bij de Xenos liggen. Heb zelf weleens een gelukspoppetje gegeven. Online besteld, niet duur. Of een klein plantenpotje met een zakje vergeet me niet bloemzaadjes...
Een klein wacinelichtjehouder met waxinelichtje ingepakt in cellofaan met kaartje, zoiets? Of een klein vaasje met een gerbera erin. Vaasjes of waxinelichtjehouders kan je voor een lage prijs bij de action/ xenos kopen.
ik deed een theezakje met een klein plakje chocolade (bij de aldi) en voor de koffiedrinkers koffiepads met bedankt en kom nog een keer op de koffie/thee.
Kijk anders eens op Gelukspoppetjes, kleine kadootjes, dromenvangers, boeddha's, gelukszakjes en meer .... - eenbeetjegeluk.nl Staan hele leuke kleine dingen op
ah zo Wij hadden keer (voor werken in de zomer) van die ventilatortjes gevuld met snoepjes, voor de ontspanning als het warm was, maar dat is nu niet zo handig.... wat wel evt kan, een ontspanningssetje oid, douchemousse, gezichtsmaskertje (action voor een paar euro wel te krijgen) Of zelf iets lekker bakken ?