Mijn zoontje is zojuist heel hard tegen de tafelpoot aangevallen en moest gigantisch huilen. Hij heeft nu een soort van bloeduitstorting op zijn hoofd en een dikke bult. Hij ligt nu lekker te slapen, want was al erg moe. Maar ik vind het altijd eng, ben altijd bang dat hij een hersenschudding ofzo heeft... Ik heb er vallen en stotencreme op gedaan. Maar moet ik verder nu nog iets doen? Hij was daarna wel weer vrolijk!
als je onzeker bent dan zou ik voor de zekerheid arts bellen voor advies. maar mij werd gezegd toen R was gevallen dat als hij meteen huilt en schreeuwt het een goed teken is en dat het dan meestal geen hersenschudding is
Ja er zit gewoon een dikke bult op, maar das ook niet gek na zo'n harde knal. En hij begon idd gelijk te huilen!!
Dat is ff schrikken he? Heb het ook een maandje geleden gehad! Maar als je zoontje gewoon normaal reageert en niet anders is dan anders, kan je gerust zijn hoor. Idd die vallen en stoten creme erop, dat zorgt ervoor dat de bult snel slinkt en werkt lekker verkoelend voor 'm.
Ik zou het even goed aankijken en hem niet langer dan 2 uur laten slapen. Daarna kijken of hij alert is. Overgeven geen goed teken. En bij twijfel zeker even de ha bellen!