Ik zit al enige tijd bij Allianz via een assurantiekantoor. Heb het gevoel dat het echt wel goedkoper kan. Maar als ik recensies lees, twijfel ik toch weer om over te stappen naar een goedkopere. Waar hebben jullie goede ervaringen mee, kwa prijs en kwaliteit
Je kan bij de meeste verzekeringen online je premie berekenen. Ik had altijd alle verzekeringen bij nationale nederlanden. Niks te klagen over deze maatschappij. Echter was fbto veel voordeliger qua autoverzekering en ben ik overgestapt toen ik een nieuwe auto kocht. Nu onlangs alle verzekeringen na laten kijken. Mijn autoverzekering wordt nu juist allianz omdat het daar weer 10 euro voordeliger is dan fbto.
Wij zaten eerst ook bij Allianz maar onze verzekeringsadviseur wist zeker dat wij goedkoper konden (ondanks dat we collectief verzekerd waren) dus heeft hij ons overgegooid naar de noordhollandsche van 1816 en betalen nu idd minder..
Trouwheid wordt "beloond" met duurdere tarieven. Voor de verzekeraar ben je "slapend" en daar verdienen ze goed aan. Overstappen is vaak goedkoper. Bij Unive heb ik goede ervaringen. Heb echter nooit wat gehad, dus ik weet niet hoe ze met schade-afhandeling zijn Volgens mij wel vlot, hoor mn ouders er nooit over mopperen in ieder geval.
Ik ben bij Interpolis verzekerd en ben tevreden. Ik vergelijk wel regelmatig de prijzen maar ik kan het momenteel nergens goedkoper vinden, maar als dat wel zo is stap ik gewoon over
Wij hebben onze auto en motor verzekerd bij verzekeruzelf.nl bevalt me prima en als ik ga vergeelijken is dit toch wel een van de goedkopere..
Wij kwamen uit bij fbto. Auto is all risk verzekerd voor 31 per maand. We hebben dan geen eigen risico
Ik vergelijk altijd via independer. De laatste jaren zitten we bij allsecur. Nog nooit geen problemen mee gehad. Werden altijd keurig geholpen
Wij zaten bij allsecur, maar ben afgelopen september overgestapt want dat werd me toch wel heel erg duur (hadden ook 1 schade gehad, maar ging bijna met 100% omhoog). Nu zitten we bij Promovendum, nog nooit iets gehad daar dus geen ervaring qua schadeafhandeling, maar zij waren duidelijk het goedkoopst toen ik over wilde stappen.