ervaringen avent flessenwarmer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi, geef bv maar wil voor oppas en als ik weg ben graag een flessenwarmer hebben zodat ik zeker weet dat temp ok is...
    ik heb goede berichten gehoord over dievan Avent omdat je ook het vaste voedsel in aventbakjes er in op kan warmen...

wat is jullie ervaring? hoe weet je zeker dat het niet te warm opwarmt ivm borstvoeding dat max 35 gr mag zijn?
    en heb je meerdere soorten van avent of maar 1 want zie op marktplaats eentje in de buurt..

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Op het werk hebben wij een Avent flessenwarmer met een blauw/paarse deksel.
    Die vind ik zelf niet erg handig, ene keer heel warm en andere keer heel koud met dezelfde instellingen.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb hem bij de eerste gehad, en eigenlijk nooit problemen gehad....

4. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een Avent flessenwarmer en ik ben er erg tevreden over. Er zitten verschillende standen op en de eerste stand komt overeen met 35 graden. Zo weet je dus dat je fles niet te warm wordt. De bakjes van Avent passen er ook prima in. Handig met opwarmen!

Wij gebruiken ook de Avent flessen dus ik weet niet of hij ook handig is met andere soorten flessen.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben een flessenverwarmer van prenatal, scheelt een hoop in prijs en werkt goed...

6. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Ik vond de Avent flessenwarmer een onding. Het verwarmen duurde erg lang en de ene keer was het precies goed, de andere keer nog te koud. Maar misschien had ik een oud model.

Ik hoor positieve verhalen over de flessenwarmer van Beaba.

7. Trees

Trees Niet meer actief

#7 Trees, 29 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2010
    Dat het veel tijd kost om te verwarmen is voor de borstvoeding juist een pluspunt ;). Dit mag namelijk niet te snel en te heet worden ivm de antistoffen.

Alleen dat het soms te koud, dan weer te warm is herken ik ook. Superirritant! Het komt vrij nauw dat je er precies de juiste hoeveelheid water in doet en de juiste standen instelt. Hier ging dat vaak mis.

Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor bevroren melk. Daarvoor vind ik het dan weer wel ideaal. Verse moedermelk verwarm ik liever au bain marie of het flesje verwarmen onder de kraan.

8. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik heb ook de Avent flessenwarmer en bij alle drie gebruikt. Nu heb ik hem ook weer tevoorschijn gehaald.
    Ik ben er heel tevreden over en warmde er ook altijd borstvoeding in op. Nooit gehad dat het de ene keer koud was en de andere keer warm.
    Ik vond het wel wat langer duren als ik potjes babyvoeding er in op warmde. Dat deed ik dan ook vaker in een steelpannetje. Maar voor borstvoeding vond ik 'em ideaal!

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wij hebben ook een Avent flessenwarmer, oud model maar prima ding!Ik heb hem alleen gebruikt om bv op te warmen als ik aan het werk was. Ideaal!!

Deel Deze Pagina