Hoi allemaal, Mijn vriend heeft laatst een zaadonderzoek gehad. Maar ik snap er de ballen van. Kunnen jullie iets met deze waarden? En uitleggen of dit goed is? Alvast bedankt!
Prima zwemmers hoor! Vcm moet boven 3 miljoen zijn, dus met meer dan 100 miljoen heeft ie goede zwemmers genoeg!
Dat is fijn en de rest van de waardes? Ik probeerde het op te zoeken op internet maar ik kom er geen wijs uit
De VCM is de belangrijkste waarde en moet je zien als een soort optelsom van alle andere waardes. Deze VCM is echt fantastisch! Was er een specifieke reden om zijn zaad te laten onderzoeken? Ik moest wel lachen om je ballen-opmerking trouwens
Aaah vandaar! Dan ben ik erg blij met deze uitslag! en mijn gynaecoloog wilde graag dat mijn vriend een zaadonderzoek zou doen ivm de Letrozol die ik slik. Stel, het zaad was slecht geweest, dan slikte ik voor niks Letrozol. Dat wilde ze voorkomen . Maar niks aan de hand dus! Hahaha ja had het geeneens in de gaten, pas toen ik het plaatste leuke woordspeling wel.