Speelstad Oranje.. De moeite waard?

Discussion in 'De lounge' started by Shaddixxx, Sep 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wij zijn wat dagjes weg aan het plannen, en kwamen net 'Speelstad Oranje' tegen. Op Zoover staat het erg positief bekend, maar ik vraag me af hoe groot het nou precies is.. Is het echt een overdekt pretpark(je), of meer een uitgebreide versie van Ballorig? Wij zouden er best een stukje voor moeten rijden, dus vraag me af of dat het wel waard is, of dat we toch beter voor iets anders kiezen.

Wij wilden graag eind oktober gaan, en vonden het wel fijn dat het overdekt is omdat het weer dan toch best slecht kan zijn, maar wilde het toch eerst even bij jullie checken! :D

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

we zijn een keer geweest toen ik nog klein was maar ik herinner me nog dat ik het erg saai vond :p maar dat is al heeul lang geleden hoor

3. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Ik vond het altijd super :D Hebben een mini-reuzenrad, achtbaan, diverse draaimolens, botsautootjes en heel veel 'gewone' speeldingen

4. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wij zijn deze zomer geweest met ons mannetje en nichtje van bijna 4 de kids hebben zich vreselijk vermaak. Voor hun is er genoeg te doen.Bootjes glijbanen draaimolens bostauto's olifantjes trampolines

5. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Wij zijn afgelopen september met schoolreisje geweest met 72 kinderen uit groep 3 en 4. Ze hebben zich kostelijk vermaakt, geen kind gezien die liep te morren...
    Er is een mini-achtbaan, draaimolen, zweefmolen, spookhuisje, glijbanen, botsauto's, fietsen in de lucht, etc etc.
    Superleuk!!

6. amanda23

amanda23 Actief lid

Feb 22, 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Ook hier alleen maar positief! Wij zijn bij pipodorp geweest. Echt, voor de kids is het superleuk (je hebt er geen kind aan, hahah!)

7. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    hier ook positieve ervaring! wij zijn er ook een paar keer geweest met onze oudste.
    ik denk dat het het leukst is vanaf een jaar of 3.

er is genoeg te doen en voor de ouders genoeg zit plekjes waar je de kinderen ook goed in de gaten kan houden.

ik vind niet dat je het kan vergelijken met ballorig, dit is veel meer een pretpark zeg maar.

veel plezier voor als jullie gaan!

8. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    wij zijn dit jaar ook geweest, in het voorjaar, maar vond het voor 3 jaar nog wat beperkt, als ze een jaar of 5 zijn kunnen ze echt overal in, maar onze dochter heeft zich wel vermaakt.

9. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ALs kind vaak geweest. paps en mams zaten op een stoeltje te lezen en wij als kids rende er rond en wisten paps en mams te vinden. Is mooi overdekt en vind het daar gezellig. glijbanen, fietsen in de lucht, trampolines, achtbaantje, reuzenradje, waterboten, golfen, spookhuis, van alles hebben ze er wel. Paar jaar terug nog met me nichtjes daar gweest en ze genoten. Helemaal omdat er rustig was, was onder schooltijd, zij zelf komen uit USA dus ze mochten vaker op de dingen en langer achter elkaar aan.

Ik vind het wel leuk.

10. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

Apr 27, 2012
    293
    0
    16
    Heel erg leuk, hele grote kermis zeg maar, leuke achtbaan en veel atracties waarin onze dochter (de eerste keer was ze 3 en de tweede keer 4) zich heel erg goed heeft vermaakt. Wij lieten haar niet alleen, maar zag veel ouders die gewoon gingen zitten en boekje lezen etc.

Een tip, als je in de winter gaat, neem het luxe huisje met vloerverwarming, want met die kleine kacheltjes krijg je de huisjes niet heel erg warm. Wij hebben het heel erg koud gehad.

Oja, het is echt groot genoeg om je een paar uurtjes te vermaken, daarnaast mag je in de winter ook nog schaatsen in de schaatsbaan en zwemmen in de Bonte Wever in Assen. Heel erg leuk, maar wel druk! Probeer niet in de populaire uurtjes te gaan zwemmen, anders sta je in de rij. Er zijn maar een beperkt aantal plekjes.

Alvast veel plezier als je gaat, wij gaan ook nog een keertje in het najaar!

Groetjes trotsemamavan1

11. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Ja heel leuk. Wij zijn er geweest toen dochter nog geen 2 was en echt een leuke dag gehad. Entree geloof ik een tientje en ook binnen was het niet duur. Het is jammer dat wij op 2 uur afstand wonen anders zou ik echt vaker gaan.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

we gaan morgen met onze dochter van 3

13. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hier hetzelfde, vroeger vaak geweest, super leuk en ouders aan een tafeltje lezen!

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij gingen met de kinderen van groep 8 als we daar in de buurt op kamp waren en die vonden het ook nog fantastisch!

15. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    jaar of 5 geleden geweest met mijn neefje en nichtje, ze vonden het geweldig. en ik ga er straks zeker als sven wat ouder is ook weer heen met hem.

16. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Ik weet niet of je wat aan mijn antwoord hebt, maar ik herinner het me nog als kind en vond het er toen echt super leuk. Ga er dus ook zeker heen als m'n kindjes wat groter zijn. (nou maar hopen dat die herinnering klopt ;))

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Wij zijn 2 weken geleden geweest maar een heel weekend dus overnacht in een pipohuisje!
    Kinderen vinden het helemaal geweldig en krijgen geen genoeg van de speeltuin! Het is gewoon echt leuk!

Ik zou zeggen gewoon doen!

Share This Page