Heeft iemand ervaring met de bababoe zwemluiers?? Zijn ze fijn en is er nog een beetje fatsoenlijk een zwembroekje over aan te trekken? Vind zwembroekjes zo schattig namelijk De wegwerpluiers vind ik niet zo fijn zitten qua pasvorm & best duur natuurlijk. Ik had deze zwemluier gezien https://www.bol.com/nl/p/zwemluier-boten/9200000046344479/ Als jullie andere fijne herkbruikbare luiers hebben hoor ik het graag!
Ik heb voor zl een zwemluier van bababoe. Ik vind het broekje heel fijn maar vind een zwembroekje er nog overheen te veel van het goede. Is ook niet nodig met zulke leuke prints op de zwemluiers van Bababoe
Ik heb een wasbaar zwembroekje dat je ook aantrekt als een zwembroekje, zonder drukknoopjes dus. Bevalt ook prima! En ziet er ook superleuk uit. Kan niet zo snel bedenken van welk merk ze zijn naar ze staan op de website van kaatje katoen.
Onze dochter zwemt zonder luier. Zwembad vind het niet nodig. Al moet ik wel zeggen dat ik iedere keer hoop dat ze niet gaat poepen... Dus denk dat ik ook maar eens ga kijken naar deze luiers
Dankje Nonie! Zal eens kijken Oeh dat zou ik niet durven Madelein hahaha! In veel zwembaden is het ook verplicht volgens mij!