Ik maak me zelf zo erg druk, gisteren in het ziekenhuis voor controle zoontje, toen we aan kwamen vertelde ze het loopt een uur uit. Dus mijn zoontje is in die tijd aan het spelen geweest gekropen en gedaan. Want een uur lang hem vast houden lukt niet het is geen stil zitter toen ik hem op pakte om wat te drinken zag ik dat hij wat in zijn mond had, ik kon het eerst helemaal niet vinden, maar toen zag ik een heel klein stukje rond glas een mm, ik heb het er direct uitgehaald en kom verder niets meer voelen, dus heb hem gelijk wat te drinken gegeven en wat rozijntjes, ik heb dit ook gelijk gemeld bij de kinderarts die heeft gekeken in zijn keeltje maar zag verder niks! Gisteren heeft hij gewoon goed gegeten, maar sinds vandaag heeft hij koorts 39 graden en diarree (verder geen bloed in ontlasting of urine) hij wilde zijn avond eten niet, maar heeft wel brood fruit en melk op. Ik ben bang dat hij toch meer stukjes binnen heeft gekregen, zou dit het geval kunnen zijn ? of heeft hij gewoon een virus opgelopen in het ziekenhuis door het kruipen spelen in de wachtkamer? Ik hoop dat jullie mijn gerust kunnen stellen! Ook heb ik dit gemeld in het ziekenhuis dat er op de kinderafdelding glas lag, daar zeiden ze niet veel op, wat ik nogal raar vind, andere mensen in de wachtkamer vonden dit ook nogal vreemd dat er glas lag
Bel de Hap. Wij kunnen op afstand nooit gedegen advies geven. Dikke kans dat het toeval is maar ikzou zelf graag advies willen van een medisch geschoold persoon.
O wat naar! Goed dat er naar is gekeken. Ik denk dat je kindje inderdaad eerder ziek is geworden door het rond kruipen. Op de nicu riepen ze altijd er is niks viezer dan een ziekenhuisvloer. Sneu hoor voor je kindje. Veel beterschap.
Dat stelt me gerust Hij ligt nu heerlijk te slapen en koorts was alweer gezakt! Ik denk dat ik morgen even de HA bel voor de zekerheid. Ik laat hem in iedergeval niet meer rond kruipen in het ziekenhuis.
Gelukkig is het niks ernstigs! Een virus krijg je overigens in het algemeen ook niet van kruipen over de grond