Hoi, Op het uitzetlijstje staat dat (als je flesvoeding gaat geven) een afsluitbare maatkan nodig hebt (voor de nachtvoeding). Nu vraag ik me af of je dat ding ook werkelijk gaat gebruiken? Groetjes
Nog nooit van gehoord. Ik had gewoon 3 flesjes gekocht met spenen vanaf 0 maanden. Het is het handigste om flesjes te kopen met om de 10 cc een streepje met aanduiding. Je hebt ze ook met 25 cc, maar dat is best lastig, omdat je vaak per 10 of 20 cc omhoog gaat. Verder had ik 1 kleiner flesje gekocht tot 125 cc. Da's vooral de eerste 6 weken handig. Ik had een flessenwarmer boven staan voor de nachtvoeding. Vooral de eerste weken toen ik nog niet zo mobiel was, was dat heel handig. En een magnetronsterilisator is ook handig.
ik heb de maatkan wel veel gebruikt want de kraamhulp maakte daar voor de hele dag voeding in. maar je kan ook het gekookte water er in weg zetten. als je de voeding nodig hebt het water in een flesje doen warm maken en de schepjes poeder erbij. als je het in een keer voor de hele dag maakt dan hoef je het alleen maar op te warmen vond ik zelf wel handig.
wij hebben de litermaat voor 24uur in de koelkast staan en ik hbe eerst ook gezocht naar n litermaat met deksel ofzo maar ik kon niks vinden dus hebben we dr zilverfolie overheen zitten en dat gaat goed!ik heb hm wel niet in de koelkast deur staan ik heb hm midden in de koelkast staan. succes.. groetjes krulliewullie
Litermaat met deksel werd hier tot voor kort nog veel gebruikt voor het gekookte water en komt " gewoon" bij Blokker vandaan
Wij hebben hem niet gebruikt omdat werd afgeraden om voor de hele dag voeding te maken. Nu schijnt dat weer wel te mogen, dus dan lijkt het me wel handig zo'n kan
Wij maakten de voeding per keer, maar deden in een maatkan (van Tupperware) het afgekookte water voor de hele dag.
Ik heb er ook een, maak ook voor de hele dag voeding! Die van mij komt van prenatal en is met deksel.
Ik heb er nog 1 van onze eerste dochter die zat in de blije doos, en heb hem toen veel gebruikt, weet niet of we hem nu weer gaan gebruiken, maar ik heb hem iniedergeval.
Ik gebruik m elke dag,maak voeding voor 24 uur!Ik vind het heel erg handig! Gewoon bij de blokker met afsluitkan!Ideaal!
Ik had/heb em wel in huis (van Prénatal) maar de kraamverzorgster wilde em persé NIET gebruiken om voeding in te doen voor 24 uur. Wide ik dat wel dan moest ik daarvoor tekenen Later heb ik het wel gedaan hoor want anders gooi je er veel melk steeds weg vind ik! Nu maak ik tegenwoordig nu de flessen groter zijn gewoon weer per fles.
wij hadden voor het gekookte water gewoon een oude fris fles gebruikt en maakte de voeding per fles klaar voor de nachtvoeding deden wij alvast de hoeveelheid water in de fles snachts alleen nog de schepjes erbij en in de fleswarmer...dan de luier en als die klaar was was de fles ook warm..
wij gebruikte een thermofles met gekookt water en een flesje water (of afgekoeld water) en zo maakt wij 's nacht of als we weg gingen de fles klaar, had toen nog geen magnatron en niet overal is deze ook aanwezig. Je hebt bij blokker ook kleine thermoflesjes.
Ik heb een normale maatkan gebruikt om het gekookte water in te bewaren. Maar vanwege krampjes zijn we al snel overgestapt op Bar le Duc. Ik heb wel altijd per fles klaargemaakt. Ik zie het probleem 's nachts ook niet zo. Klein beetje water in de fles, 1 minuutje in de magnetron, aanvullen met koud water en poeder. Dat is zomaar klaar. Maar goed, zo werkte het voor mij het prettigst.
Ik heb altijd de bar le duc gekookt en dit in de maatbeker gedaan en afgesloten in de koelkast gezet. Dus altijd gebruikt!